Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 883)
    • indien deze met de actuele cilinderinhoud op de papieren staat ingeschreven in NL, dan kan je hem zo als oldtimer inschrijven in B.
      in 1967 bestonden nog geen gelijkvormigheidsattesten, dus heeft men bij autoveiligheid NV niks in handen om te bewijzen wat origineel is en wat niet …
      zo ken ik een belgische eigenaar van een vroege 2Pk met een V8 motor ingebouwd (gedaan in de UK met bijhorende correcte papieren en dan ingevoerd als oldtimer) :mrgreen:

Heel mooi. Vraag me alleen af hoe je die bij ons gekeurd krijgt.

tiens, had ik die onlangs niet te koop zien staan

karmanGhia1967.jpg

karmann-Ghia1967.jpg

Doe mij dan maar eentje uit Hulst.

XXX

In Hulst zit ook zo nen kerel die een Porsche Karmann kloon gemaakt heft (sorry Wim) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

een karmann-porsche bastaardkruising …

bdb7407.jpg

Weet niet of deze al gepasseerd is, in elk geval is hij TE KOOP

Porsche-Limo-One-Of-a-Kind-Thankfully-a1-2.jpg

ik vind de wielen absoluut niet oké maar de rest vind ik wel mooi. Vind hem een mooi kont en zijkant hebben.

😯 anabole steroiden 🙁

Whatever: :puke:

Moesten zware straffen op staan :what:

e3046d78bffc0c2b2c97eea6d87dc004.jpg

de positionering van de ruitenwissers verklapt bij de meesten in 1 sec. dat het om een 993 kloon gaat.

zo ook bij deze 964 aka 993TT afgelopen zondag op de haspengouw ontbijt meeting. leuk detail aan deze waren de 2×2 uitlaatstukken !

It’s on the right side, zoals Clarkson het -tig keer heeft gezegd.

[quote=”Mushroom” post=241109]Altijd knap, zo’n 964 cabrio…

Hier het verhaal…[/quote]

Toch jammer, doe je complete remake van je Porsche en zet je je stuur aan de verkeerde kant :mrgreen:

bijzettafelspoiler uit de gamma, spaakwiel van een MG, achterlichten van een VW, …

img_00356.jpg

Altijd knap, zo’n 964 cabrio…

Hier het verhaal…

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.