Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 883)
    • 941.jpg

942.jpg

914bdb.jpg

914v8.jpg

914bdb.jpg

914v8.jpg

964andial.jpg

964andial.jpg

Porsche Forum ?

Porsche Forum ?

@ZUFF-911: jij bent duidelijk van vele markten thuis :respekt:

[quote=”Sensa911″ post=222175][quote=”Mushroom” post=222160]

Tranny (voor de trage onder ons (met al die tiptronics enzo)) is slang voor “transmission” :mrgreen:[/quote]

[hide][/Ik ben dat gestoef van die gasten met een handgeschakelde beu. als zij denken dat ze rapper en beter en schooner en knapper en slimmer zijn dan iemand met een tiptronic … laat ons een wedstrijdje doen! Een sprint over 500 meter over zoiets.

Die de sprint wint, die mag een Tranny mee naar huis nemen! :sarcastisch hide][/quote]
                          Ok, ok! Ik zal me wel laten verliezen! :mrgreen: :respekt:

[quote=”Sensa911″ post=222175][quote=”Mushroom” post=222160]

Tranny (voor de trage onder ons (met al die tiptronics enzo)) is slang voor “transmission” :mrgreen:[/quote]

[hide][/Ik ben dat gestoef van die gasten met een handgeschakelde beu. als zij denken dat ze rapper en beter en schooner en knapper en slimmer zijn dan iemand met een tiptronic … laat ons een wedstrijdje doen! Een sprint over 500 meter over zoiets.

Die de sprint wint, die mag een Tranny mee naar huis nemen! :sarcastisch hide][/quote]
                            Ok, ok! Ik zal me wel laten verliezen! :mrgreen: :respekt:

@bzguy … was een opmerking met een vette knipoog …

De handgeschakelde 964 is sneller dan de tiptronic. Van 0 tot 100 doet de handgeschakelde er (uit het hoofd) 5.5 sec over, de tiptronic 6.2 sec.

Ik heb de tiptronic en daarom krijgt diegene die wint de Tranny mee naar huis … . :sarcastisch

@bzguy … was een opmerking met een vette knipoog …

De handgeschakelde 964 is sneller dan de tiptronic. Van 0 tot 100 doet de handgeschakelde er (uit het hoofd) 5.5 sec over, de tiptronic 6.2 sec.

Ik heb de tiptronic en daarom krijgt diegene die wint de Tranny mee naar huis … . :sarcastisch

jonhny en marina, de groene rakkers met hun blue motion boxster op LPG :puke:

986lpg.jpg

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.