Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
      Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 883)
        • 914 met Chevy small-block 375 Pk

Rinspeed Porsche

1987 porsche 944 ferrari testarossa look

oké, oké, … voor het geval dat: https://floormats.dreamcarz1.org/
                premium diamond floormats

Zoals wijze mensen wel eens zeggen: “beauty is in the eye of the beholder” !

Ik denk dat vooral mensen die in het (rijke) Midden-Oosten wonen, met dit soort van interieur-concepten in hun hoofd zitten!

Maar….. over kleuren en smaken …. ge weet wel.
                  Ieders voorkeur is koning! 😀

echt niet Boxer ! mss is het ext ook wel in namaak croco zoals het dashbord :mrgreen:

Toch wel gezellig zo’n gewatteerde vloer en middenconsole…..

Als dit interieur representatief is voor de buitenkant, dan zou ik die toch ook wel eens willen zien. 🙂

moet enorm vervelend zijn met hevig zonlicht …

[hide]https://www.2dehands.be/autos/porsche/912/porsche-912-coupe-benzine-matching-445318866.html

Quote:
                          [i]”Een pareltje
                          Gedaan door echte vakmannen”[/i]

:think: :wtf:[/hide]

123

das er ver over.
                            Er gaat niks boven een niet gemolesteerde, primo conditie longhood.
                            Al die restomodders zoeken gewoon de rijke yup op die een mooi ding zoeken dat bij hun ipheun past.

De lijn tussen kunst & kitsch is dun
                              Voor mij gaan ze er hier over

Ergste van de zaak is nog de prijs
                              Ze willen hem niet zeggen…
                              Doch reken op om en bij 1.800.000 dollar :think:
                              Of dit al dan niet zonder tax is, laat ik in het midden 😳 :bounce:

75 idoten gezocht maw

123

kill it with fire

123

die Whaletail boxter ziet er eigenlijk nog best goed uit ook

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 883)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.