Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 883)
    • [quote=”dirk l” post=170380][quote=”python” post=170373]
      Ik denk een mega beleving om met te rijden dat ding :driver: :shock:[/quote]

Ja dat denk ik ook; vooral die 911 met dat zware V8 Corvette blok achter de achteras. Weegt vast bijna 2 keer zoveel als een *porsche Flat Six.
      Sensatie gegarandeerd in de bochten :bounce:[/quote]

Ik denk dat een LS1 of iets dergelijks wel eens een stuk lichter zou kunnen zijn dan een Mezger hoor, die dingen zijn verschrikkelijk compact. Plus je hebt het voordeel van wat gewicht naar voor te verplaatsen (koeling). Blijft natuurlijk helemaal fout.

0

Gezien dat hij door gewone oude volvo’s voorbij gestoken wordt zal dat nog wel meevallen 😉

0

Mooie BDB :first:
          Daar zit dezelfde motor in als in mijn Ford Focus RS :applaus:
          Die zal nogal vooruit gaan. Zal een stuk lichter zijn dan de Ford.
          Die weegt 1.5 ton.

0

een 356 met 2.5L 5-cyl Volvo850 middenmotor, hier toch ook petje af voor de lean technics :salut:

It might be a replica but this Porsche 356 coming out of Sweden is an amazing project. Staffan Linden is the builder and just happens to be an engineer, which comes in handy when you want to build a car completely from scratch. Staffan did not use a kit of any kind. He designed and built the chassis, the suspension, the body, the drivetrain, and everything between. The the 2.5L five-cylinder motor is sourced from a Volvo 850.

[video width=425 height=344 type=youtube]O0lNB6KFI44[/video]

0

[quote=”python” post=170373]
              Ik denk een mega beleving om met te rijden dat ding :driver: :shock:[/quote]

Ja dat denk ik ook; vooral die 911 met dat zware V8 Corvette blok achter de achteras. Weegt vast bijna 2 keer zoveel als een *porsche Flat Six.
              Sensatie gegarandeerd in de bochten :bounce:

0

jawadde, als die plankgas geeft schiet de achteras er langs voor uit :happy:

0

Misschien heiligschennis ma die is wel vet :coolness:
                  Ik denk een mega beleving om met te rijden dat ding :driver: 😯

0

0
                    ken

Amazi sommige *porsche zijn wel echt verkl**t

0

Deze hebben ze ook in het Porsche museum, toch ergens in de kelder staan. Vind ik nog te doen, alleen de kleur zou ik toch iets anders kiezen.

0

C928s.jpg

een 928 speedster :think:

0

Das puure kunst Krokodile :happy:

0

:puke: hoe kunde een *porsche zo verkl…ten.

0

Jawel, levenslang minstens 50m van een *porsche vandaan blijven :happy:

0

Staan daar geen straffen op?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.