Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 883)
  • J

Maybach Exelero

dacht dat dit een uniek gebouwde maybach was als ik mijn geheugen me ni in de steek laat, kan er ook volledig naast zitten (dan steek ik het op teveel apero en zon :coolness: )

mja, deze vind ik dan wel strakker, wel nog een lelijke grille :puke:

J

volgens mij heeft hij hier zijn inspiratie gehaald.

800px-Excelero.jpg

Een boxer of buldog iets heb hier thuis ook zo een varkentje rond lopen

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Wim

Dit is volgens mij teveel gezien door Amerikaanse Porsche restaurateurs, want hebben nu al de derde binnen met bouwschuim. :bounce:

En die hier gepost is heeft wel een groot incasserings vermogen door al dat schuim. :happy:

tot aan de voorruit valt het mee maar om zo’n gedrocht te plaatsen moet je ziek in je hoofd zijn. Sportwagens hebben toch een aflopende neus? Het is precies één van de honden van onze buren die te snel tegen een muur is gelopen, de naam ontsnapt me even 😀

fugly.jpg

It’s hard to believe that with a little expandable foam and a lot of hard work a junky old car can be transformed into a sports car like the one above!

Sports car? Really? :sarcastisch :loser:

J

Deze heb ik in het echt gezien een paar jaar terug in Riga.
                      Knap gedaan maar niet mijn ding.

De moeder van alle BdB’ers!! :wtf:

Click…

Minder is meer !!!

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Hij mag er wat mij betreft rechtsreeks mee naar Abu Ghraib rijden :what:

Leuk op de autosnelweg,
                              Zie je een grijze mazda in je achteruitkijkspiegel.
                              En dan 2 seconden erna kijk je uit op een spoiler waar je kunt op picknicken.

Nog niet gezien dat ze een P ombouwen naar lapanner.Meestal omgekeerd

Speciale mazda 😉

Dat is echt de lelijkste 928 die ik ooit gezien heb!

En het zal ook nog niet goedkoop zijn geweest om deze zo te maken, ongelooflijk dit!

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.