Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 883)
    • da gedrocht heeft gediend voor zoek de 10 verschillen met het origineel:
      1. spoiler achter GT2
      2. velgen turbo996
      3. bumper en lichten vooraan Mazda
      4. spiegels Dinky Toy
      5. luchthappers wielkast kieuwen Jaws
      6. zetels interieur 626
      7.

0

Spy pic nieuw Porsche model ! :sarcastisch

0

:puke: :wtf: 🙄

0

boxsterGT.jpg

hij staat in de VS maar op iebeej punt DE te koop voor 17,5 K :sarcastisch

0

:wtf:

0

die rode doet me denken aan het zoekertje van een Ferrari op basis van een skoda :bounce: ze hebben een beauty en maken er een lelijk monster van, diene van Notre Dame, awel de klokkeluider daar :happy:

0

[quote=”Porsche911lover” post=161910]Diene rode cabrio plooit hoogstwaarschijnlijk dicht als je r over een vluchtheuvel mee rijdt… pfff slechts weinig veranderingen aan t lijnenspel v/d 911 zijn echt verbeteringen….[/quote]

basis zal wel een targa zijn, maakt dus geen verschil voor de stevigheid.
                    waren vroeger bij porsche zelfs kits te verkrijgen om een targa om te bouwen naar cabrio

0

tja de jappe spelen graag met TAMIA schaalmodellekes en met al het overtollig plastiek maken ze rauh welt dinges. Diene rode cabrio plooit hoogstwaarschijnlijk dicht als je r over een vluchtheuvel mee rijdt… pfff slechts weinig veranderingen aan t lijnenspel v/d 911 zijn echt verbeteringen….

0

Mijn persoonlijke mening, ze zijn “af fabriek” al mooi genoeg en dus wat mij betreft, origineel is het beste.

0

[quote=”cabrio wim” post=161797]:happy: :happy: :happy: :applaus: :applaus: :applaus: en dan de prijs. :first:

http://www.leboncoin.fr/voitures/338410736.htm?ca=12_s%5B/quote%5D

ik zou het allesinds niet erg vinden om daarmee in Zuid -Frankrijk rond te rijden…

0
                          J

Ja die is er wel wat over, vind ik zelf ook. Misschien was zijn opium pijp nog niet uitgewerkt….:)
                            Maar de techart GT street is dat ook, en die heb ik hier nog niet gezien…

0

Allee man ,bekijk da nog eens goed !
                              Op zich niks verkeerd me RAUH-Welt maar hier had diene halve gare japanner toch wel iets teveel Sake op ! 🙄 :sarcastisch

0
                              J

Misschien niet ieders smaak, maar deze past niet thuis in de bob de bouwer categorie imo.
                                Anders moeten techart en Rinspeed hier ook een plaatsje krijgen

image_2014-03-03-6.jpg

image_2014-03-03-7.jpg

0
                                J

image_2014-03-03-5.jpg

Attachments:
                                  • image_2014-03-03-3.jpg
                                  • image_2014-03-03-4.jpg
                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.