Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 883)
    • Wat een mooie auto….die wil ik….spijtig dat ie niet wil ruilen voor m’n transaxle :bounce: :bounce:

Djeezes! Dit is gewoon hilarisch! :happy:

:puke: , wil ik zelf niet gratis. Mag zelfs niet in mijn straat parkeren of ik steek hem in brand :sarcastisch

400 PK in een pré ijzeren gordijn Skoda chassis 😀
            Daar ga ik niet in rijden, afgezien van het afzichtelijk uiterlijk :puke:

Replique Ferrari F40 Testarossa:

http://www.leboncoin.fr/voitures/620906021.htm?ca=12_s

dit is niet op basis van een Porsche, maar kwam tijdens scrollen van Porsches even voorbij. Zo hilarisch dat het niet mag ontbreken. En hij wil niet ruilen tegen zomaar eender welke Porsche…

Trekt inderdaad op niks. :bounce:

Wat een gedrocht! 😯

De 4 grilletjes boven de uitlaten lijken trouwens ook verdacht veel op de front grill van een 924 Turbo… :think:

GT1 airscoop op het dak, enz.

AAAH ééén april nu snap ik ‘m :happy:

lol :happy:

deze dune buggy is zeker niet het prototype van de safari-porsche. maar het gerucht gaat dat een off-road porsche zou uitkomen in 2014. het model zou in april 😀 voorgesteld worden op de Motor Show in Peking en is bedoeld voor landen met veel onverharde wegen zoals Rusland en China. en waar dienen de KJN en Mcain dan voor?

Achteraan is het een 944 cabrio, vooraan een 968:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=239368163&asrc=st

Maar het is een 924 omgebouwd door strosek, koopje.

924944968strosek.jpg924944968strosekbis.jpg

Het erge was dat ze die body ook op de diesel versies deden, en de diesels van toen gingen niet echt vooruit he. Ik snapte toen al niet wie daar zoveel geld aan gaf voor zijn diesell zo om te bouwen 🙄 Maar het echt spul natuurlijk :driver:

Nu zegt het mij niet zoveel meer die complete uitbouw.

smaken allemaal goed en wel en mss ben ik wel een kind van de 80s early 90s maar zo een echte Peugeot 205 t16 mogen ze iedere dag op mijn oprit zetten 🙂

klein aantal gemaakt 1ste serie 200
                                950 kilo voor 350 paarden

2 de serie 900 kilo 500 paarden…

spectaculair!

image_2013-11-28.jpg
                                  In de jaren 80-90 was dat mode en vonden ze dat cool, denk maar eens aan de wide body’s zoals bv een peugeot 205 van die tijd.

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.