Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 883)
  • Wim

Heeft wel iets, back to the flatnose anno 2013 😉

Deze 996 ben ik een tijdje terug ook op FB tegen gekomen.
        Persoonlijk vind ik hem nog wel iets hebben (ik beeld er mij een wel dikke race-bestickering bij :coolness: ).

1186209_529965637069003_633073032_n.jpg

1175341_530135463718687_1664598522_n.jpg

verneukte plofkip

Een turbo zou zonde zjn he 🙂

Je moet eens op de details letten zoals plaatsing van de uitlaattips, oelklappe, regengootjes,
            verlichting vooraan, bumpers in meerdere delen, …

Enigste spijtige zijn de velgen, wel met centerlock maar ik zou achteraan toch velgen zonder cup
            plaatsen om iets echter over te komen.

[quote=”Hellraiser” post=141556]…maar je ziet duidelijk dat hier veel werk, tijd en geld ingekropen is…[/quote]
              en dan als basis 3.0 uit ’80 gebruiken !?

Ikke? :mrgreen:

Ok, het is een BdB, maar je ziet duidelijk dat hier veel werk, tijd en geld ingekropen is.
                Niet de 959 replica die je in de jaren ’80 op elke hoek van ‘t straat zag staan 🙂

Rare vogel

Ik vind het nog een vrij geslaagde ombouw, zelfs de regengootjes zijn verwijderd en proporties
                    kloppen nog mooi.

De prijs is wel overdreven en ‘alu ombouw door porsche’ klinkt niet zo geloofwaardig…

advertentietekst:

zeer mooie exclusieve porsche 959 look , volledige ombouw door porsche , kit is volledig in alu , geen polyesteren brol !volledige restauratie , binnen , buiten en motor !!

959.jpg

een 911 targa 2.4 WTL front ombouw 993, te koop op abbay voor de startprijs van 13.900 euro 😯

2.4targa993.jpg

* Year: 1990
                          * Make: PORSCHE
                          * Model: 911
                          * Trim: DEATH RACE MOVIE CAR

* Mileage: 999999
                          * Engine Size: 4cyl
                          * Transmission: 5 SPEED
                          * Exterior Color: GREY
                          * Interior Color: TAN
                          * Vin: 9118200023

Een 4 cilinder van 1990 ❓
                          Aan de chassis nummer en het dashbord te zien lijkt het een 1978 SC model met een belachelijk uitlaatpijpje.
                          Niet te min wss een goede investering .

… krijg je alleen in België niet door de keuring

zou nochtans fun zijn om daar mee aan te komen rijden en die dinges op scherp hebben staan.

“Zijde zeker dat da ni in orde is meneer de stationschef” :happy:

… best een stoer ding, toch :coolness:

… krijg je alleen in België niet door de keuring 😐

Porsche 911 E Targa 2.2 F Modell op Ebay Duitsland, vraagprijs 10.911 euro :happy: :happy:

http://www.ebay.de/itm/Porsche-911-E-Targa-2-2-F-Modell-orig-weiss-/350823202689?pt=Automobile&hash=item51aeb13f81

T2eC16hHJGMFFoTFPyBRzUNkoz_12.jpg

KGrHqMOKowFG6PF5n5EBRzUNkHeQ_12.jpg

KGrHqVHJEgFGprfWswBRzUN2Zw_12.jpg

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.