Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 883)
  • S2

Is volgens mij zeker geen “Countach” maar eerder een Diablo Spyder replica.

Het is dan wel geen Porsche, maar een Countach zier er toch anders uit hoor 😉

0

hoe ziet een kruising tussen een fiat 500 en een 996 4S eruit ?

0

[quote=”deepee” post=129704]een boxster ombouwen tot een lambo countach, hoe blijven ze die zottigheid toch allemaal bedenken ruzie

[/quote]

Is een zwaar misdrijf. U gaat nu naar de gevangenis!

0

Hoi Bartho, welkom op ons forum, mag ik wel vragen conform de regels van ons forum jezelf even voor te stellen ?
            jezelf voorstellen kan je HIER (KLIKKERDEKLIK)

Voorbeelden zie je daar genoeg 😉

EDIT: intussen heeft Bartho zich voorgesteld en ik had erover gekeken 😳 shame on me

0

Haha ziet er toch wel heel tof uit! Een kniesoor die het verschil ziet, alhoewel…

0

een boxster ombouwen tot een lambo countach, hoe blijven ze die zottigheid toch allemaal bedenken ruzie

lambo-1.jpg

0

Dan moet je je echt vervelen en geld te veel hebben: de rest wat om die motor heen zit is MI niks waard … of je moet een onderstel zoeken om bijv. een 356 Repro op te bouwen – en daar dat 914 blok in willen hangen.

[quote=”Blindstra” post=128319] Heb je toch voor 5k een 914 motor 💡 [/quote]

5200 euro is beslist geen koopje … elders koop je een 914 blok voor stukken minder :coolness:

0

Zo is het maar net Wim. Meer iets voor een gepensioneerde rijplaten handelaar?

0
                    Wim

En door de originele stukken te verkopen maak je misschien nog winst.

Maar je moet het weer wel zien zitten, ruimte hebben en tijd Marcel om zoiets te ondernemen.

0

[quote=”cab 88″ post=128220]http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-cabrio-replica-72013631.htm

We have a winner !! ….[/quote]

Heb je toch voor 5k een 914 motor 💡

0

En Fuchsen.. :happy:

0
                          Wim

Wat is dat voor model :think:

Ik zat te denken aan een Skoda coupe die ze gebruikt hebben voor de ombouw.

Motor ligt in ieder geval dan ook van achter. :happy:

0
                            Anoniem

Dat open dak vind ik hier nog het minste probleem zunne … 😀

0

[quote=”Datake” post=128255]Volgens mij rijd hij er nog stiekem mee rond… Met een Porsche petje achterstevoren…[/quote]
                                Aan mijn achteruitkijkspiegel hangen pluche dobbelstenen :first:
                                Wel, *zo’n* open dak gingen ze dus in mijn nieuwe T5 steken hé?? The horror!!! :bounce:

0

0
                                15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 883)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.