Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
      Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 883)
    • S2

Is volgens mij zeker geen “Countach” maar eerder een Diablo Spyder replica.

Het is dan wel geen Porsche, maar een Countach zier er toch anders uit hoor 😉

hoe ziet een kruising tussen een fiat 500 en een 996 4S eruit ?

[quote=”deepee” post=129704]een boxster ombouwen tot een lambo countach, hoe blijven ze die zottigheid toch allemaal bedenken ruzie

[/quote]

Is een zwaar misdrijf. U gaat nu naar de gevangenis!

Hoi Bartho, welkom op ons forum, mag ik wel vragen conform de regels van ons forum jezelf even voor te stellen ?
              jezelf voorstellen kan je HIER (KLIKKERDEKLIK)

Voorbeelden zie je daar genoeg 😉

EDIT: intussen heeft Bartho zich voorgesteld en ik had erover gekeken 😳 shame on me

Haha ziet er toch wel heel tof uit! Een kniesoor die het verschil ziet, alhoewel…

een boxster ombouwen tot een lambo countach, hoe blijven ze die zottigheid toch allemaal bedenken ruzie

lambo-1.jpg

Dan moet je je echt vervelen en geld te veel hebben: de rest wat om die motor heen zit is MI niks waard … of je moet een onderstel zoeken om bijv. een 356 Repro op te bouwen – en daar dat 914 blok in willen hangen.

[quote=”Blindstra” post=128319] Heb je toch voor 5k een 914 motor 💡 [/quote]

5200 euro is beslist geen koopje … elders koop je een 914 blok voor stukken minder :coolness:

Zo is het maar net Wim. Meer iets voor een gepensioneerde rijplaten handelaar?

Wim

En door de originele stukken te verkopen maak je misschien nog winst.

Maar je moet het weer wel zien zitten, ruimte hebben en tijd Marcel om zoiets te ondernemen.

[quote=”cab 88″ post=128220]http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-911-cabrio-replica-72013631.htm

We have a winner !! ….[/quote]

Heb je toch voor 5k een 914 motor 💡

En Fuchsen.. :happy:

Wim

Wat is dat voor model :think:

Ik zat te denken aan een Skoda coupe die ze gebruikt hebben voor de ombouw.

Motor ligt in ieder geval dan ook van achter. :happy:

Anoniem

Dat open dak vind ik hier nog het minste probleem zunne … 😀

[quote=”Datake” post=128255]Volgens mij rijd hij er nog stiekem mee rond… Met een Porsche petje achterstevoren…[/quote]
                                  Aan mijn achteruitkijkspiegel hangen pluche dobbelstenen :first:
                                  Wel, *zo’n* open dak gingen ze dus in mijn nieuwe T5 steken hé?? The horror!!! :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 883)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.