Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

13 reacties aan het bekijken - 871 tot 883 (van in totaal 883)
    • Wat een gedrocht. Zonde.
      Ciao,
      Luc

[quote=”WES-RS” post=112124]Denk niet dat hij in overtreding is hoor. Zo te zien kun je enkel rechtstaan in het koffergedeelte, al de rest ligt op het dak als een oversized ski-koffer. 🙄 Dus is het keuringstijd, schuurtje eraf en kofferklep er weer op. ;)[/quote]

allemaal goed en wel, tot hij een ongeval krijgt met dat ding?

Samen uit, samen thuis :mrgreen:

Ook dat is mijn vraag .
            Hoe is zoiets in godsnaam door een keuring geraakt en gehomologeerd 😯

Denk niet dat hij in overtreding is hoor. Zo te zien kun je enkel rechtstaan in het koffergedeelte, al de rest ligt op het dak als een oversized ski-koffer. 🙄 Dus is het keuringstijd, schuurtje eraf en kofferklep er weer op. 😉

Waarom is hij in overtreding? Hij heeft toch maar gewoon de skibox erop gezet 😉

Hoe zou je daarmee door de keuring geraken ???

en stel dat hij laat keuren zonder dat ding, dan is hij toch in overtreding…

Deed me inderdaad ook onmiddelijk denken aan Top Gear. 😆

hahaha 😆

Lijkt me meer iets uit die bepaalde aflevering van Top Gear.

Die wil ik wel eens de elandtest zien doen 😯

Liever niet, ik ga mijn centen niet krijgen dan… 😈

Is dit je volgende hotel dat je moet inrichten Jol ???? 😉 😉
                            Het Saab-hotel . 😳 😥 😉

IMG_1108.JPG

IMG_1109.JPG

13 reacties aan het bekijken - 871 tot 883 (van in totaal 883)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.