Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie
  • Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
    Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

13 reacties aan het bekijken - 871 tot 883 (van in totaal 883)
    • Wat een gedrocht. Zonde.
      Ciao,
      Luc

0

[quote=”WES-RS” post=112124]Denk niet dat hij in overtreding is hoor. Zo te zien kun je enkel rechtstaan in het koffergedeelte, al de rest ligt op het dak als een oversized ski-koffer. 🙄 Dus is het keuringstijd, schuurtje eraf en kofferklep er weer op. ;)[/quote]

allemaal goed en wel, tot hij een ongeval krijgt met dat ding?

0

Samen uit, samen thuis :mrgreen:

0

Ook dat is mijn vraag .
            Hoe is zoiets in godsnaam door een keuring geraakt en gehomologeerd 😯

0

Denk niet dat hij in overtreding is hoor. Zo te zien kun je enkel rechtstaan in het koffergedeelte, al de rest ligt op het dak als een oversized ski-koffer. 🙄 Dus is het keuringstijd, schuurtje eraf en kofferklep er weer op. 😉

0

Waarom is hij in overtreding? Hij heeft toch maar gewoon de skibox erop gezet 😉

0

Hoe zou je daarmee door de keuring geraken ???

en stel dat hij laat keuren zonder dat ding, dan is hij toch in overtreding…

0

Deed me inderdaad ook onmiddelijk denken aan Top Gear. 😆

0

hahaha 😆

Lijkt me meer iets uit die bepaalde aflevering van Top Gear.

0

Die wil ik wel eens de elandtest zien doen 😯

0

Liever niet, ik ga mijn centen niet krijgen dan… 😈

0

Is dit je volgende hotel dat je moet inrichten Jol ???? 😉 😉
                            Het Saab-hotel . 😳 😥 😉

0

IMG_1108.JPG

IMG_1109.JPG

0
                            13 reacties aan het bekijken - 871 tot 883 (van in totaal 883)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.