Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
      Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 883)
    • Wim

Wat is daar nu weer mis mee, is er eentje in de categorie als mijn Karmann.
        Dus ik vind deze niet verprutst, maar de lijnen van de VW T3 gerespecteerd met het rijgedrag en wegligging van een Porsche. :driver:
        Denk dat er velen hem verkeerd inschatten. :happy:

Ik heb een origineel VW gebruikt en met Porsche onderdelen omgebouwd, en deze is een standaard 911 die waarschijnlijk ook zo rot was, en ze tot de beslissing gekomen hebben om er een carrosserie van een T3 om te bouwen wat zeer goed gelukt is in verhouding. :respect2:

Lijkt mij inderdaad een Porsche “9Type3 Fastback” :engeltje:

Denk eerder aan een verprutste 911

Alweer een verprutste zeldzame VW Type 3 👿

deeeeeeeel.jpg

Teveel downforce blijkbaar..!

z157883.jpg

Deze wil ik toch
                      Mooie lijkwagen

902AC1A0-7016-49E6-BC3B-E3EB3AA84DEC.jpeg

It will take Donald a huge effort to make it great again …

Met die Harm lampen kun je dus zelfs een kever verknoeien :engeltje:

VWbdb48_n.jpg

929bdb.jpg

IMG_2192.JPG

IMG_2193.JPG

Als je een sportwagen koopt zal een functionele vormgeving wel het laatste zijn waar je naar kijkt ….

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 883)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.