Dit is pas een “bob de bouwer” !

Home Forum Zeverhoekje Dit is pas een “bob de bouwer” !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Deze wou ik jullie toch niet onthouden, stond enkele weken geleden in Zutendaal…
      Het is wel geen porsche maar er toch wel over…

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 883)
      • Anibal is één en al design, over skilled design als het aan mij vraagt, geen functionele vormgeving.

Wim

Ik vind dit niet onder de noemer BdB vallen.

Want dan kun je Spijker. Koenigsegg en nog wat andere extreme merken daar ook onder plaatsen, want die gebruiken ook allemaal onderdelen van verschillende auto fabrikanten. 💡

tja voor die go-cart zou ik de mijne wel inruilen hoor :driver: :mrgreen:

Anibal Automobile bewijst dat ook de Canadezen supercars kunnen bouwen. Voor hun nieuwe Icon gebruikten ze een Porsche 911 Turbo S als basis, die ze echter compleet herwerkten met een nieuwe look met enorme achterflanken en een bescherming rond voorkant die zo sterk lijkt op een extreme prototyperacer. Uiterlijk lijken enkel de achterlichten bewaard gebleven.

De motor stamt eveneens uit de Porsche 911 maar de tuner slaagde er wel in het vermogen van 580 pk tot maar liefst 966 pk op te krikken. Dat laat de Anibal Icon toe de sprint van 0 tot 96 km/u in 2,4 seconden af te werken.

Over de prijs werd nog niets gezegd, maar Anibal plant toch al een 50-tal exemplaren van deze spectaculaire Icon te produceren.

Ik vind die mirage nog te doen… heb hier toch al wat wansmakelijker zien passeren 😯

mirage met dual triple uitlaattips (°+°)

zMirage.jpg

geen 911T maar een T911

zT912.jpg

ik vind ‘m ook wel wat hebben…. :salut:

Op een vreemde manier niet helemaal mis :geek: Op basis van een 997?

als je niet kan kiezen tussen een 991 en een 356 …

z311.jpg

fewawi transaxle

f944.jpg

schizofrene boxster

918boxster.jpg

nu je het zegt, als je de foto uitvergroot zie je de “foutjes” … :coolness:

Aan de lijnen van de achterklep, deuren en vensters te zien zou ik zeggen met Photoshop. Maar ‘t is eigenlijk zo slecht gedaan dat ‘t eerder met Paint zal gebeurd zijn 😉

ja hallooo, ik vraag mij af hoe ze het toch maar allemaal klaarkrijgen .. :geek: 🙄 🙄

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 883)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.