Ben gisteren niet tot in Durbuy geraakt. Die van ons had wat routes gevonden in Hageland. Dus gekozen voor een route die begon in Scherpenheuvel. Wel, kl*te dus, onderweg was alles al afgezet voor een wielerkoers in de streek. Ik doe regelmatig toerkes, en kan haast niet geloven dat we drie kwart van de keren moeten omrijden voor wielerkoersen. Wat is dat hier toch in vlaanderen.
Volgende keer hup de grens over zalle, richting ardennen, richting eifel, richting whatever !
Gisteren nog applicatie getest om gpx routes te volgen op de iphone. Bikehub heette dat ding. Blijkbaar is mijn P sneller dan een bike, want de app was zo traag en bijgevolg onbruikbaar. Grrrr. Wat gebruiken jullie om gpx routes na te rijden ?
Zijn dan rap nog een kleinigheid gaan eten in brasserie marie, en daar was het precies Porsche autosalon. 4 Porsches op de parking, een witte/eierschaal 911 G geïmporteerd uit de US (denk ik, ken niks van oldies, mooie auto), een Cayenne (turbo ?, weet niet zeker, ben niet gaan zien), een 991 Turbo S (in donkerbruinmetallic met rode zetels, veel mooier in het echt dan op foto’s en op filmpjes) en dan mijne witte natuurlijk 🙂