dit weekend? zaterdag 7 of zondag 8 juni 2014

Home Forum Porsche Uitstappen dit weekend? zaterdag 7 of zondag 8 juni 2014

• Maker
    Discussie
  • zijn er forumleden die dit weekend een gezamenlijk tripje/daguitstap plannen? met het mooie weer in het vooruitzicht…. :happydance: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • IK heb het hier al geschreven….
      Schaf u een Garmin aan….goedkoopste model is goed en de motorkaart van Onroute.
      De GPS rekent dan enkel op de motorkaart….niks meer downloaden of plannen…gewoon bestemming intikken en rijden maar.
      Niks dan mooie kronkelende landweggetjes….je houdt het niet voor mogelijk hoeveel moois er nog is en waar je anders nooit komt

Ben gisteren niet tot in Durbuy geraakt. Die van ons had wat routes gevonden in Hageland. Dus gekozen voor een route die begon in Scherpenheuvel. Wel, kl*te dus, onderweg was alles al afgezet voor een wielerkoers in de streek. Ik doe regelmatig toerkes, en kan haast niet geloven dat we drie kwart van de keren moeten omrijden voor wielerkoersen. Wat is dat hier toch in vlaanderen.
        Volgende keer hup de grens over zalle, richting ardennen, richting eifel, richting whatever !

Gisteren nog applicatie getest om gpx routes te volgen op de iphone. Bikehub heette dat ding. Blijkbaar is mijn P sneller dan een bike, want de app was zo traag en bijgevolg onbruikbaar. Grrrr. Wat gebruiken jullie om gpx routes na te rijden ?

Zijn dan rap nog een kleinigheid gaan eten in brasserie marie, en daar was het precies Porsche autosalon. 4 Porsches op de parking, een witte/eierschaal 911 G geïmporteerd uit de US (denk ik, ken niks van oldies, mooie auto), een Cayenne (turbo ?, weet niet zeker, ben niet gaan zien), een 991 Turbo S (in donkerbruinmetallic met rode zetels, veel mooier in het echt dan op foto’s en op filmpjes) en dan mijne witte natuurlijk 🙂

[quote=”bccars” post=170631]Was vandaag toevallig in de regio van Durbuy. Potverdorie heel schone stuurwegeltjes ![/quote]
          T’is hier inderdaad prachtig toeren :coolness:
          Gisteren avond zondag leek het hier in Durbuy haast een meeting , ik heb hier van alles zien staan op de markt (Porsche ,corvette ,ford F100, carmaro, AC cobra ,triumph, MG,ferrari, excalibur alfa romeo enz…. :happydance:

wij deden een dagtrip naar de omgeving van Lüdenscheid. wat bij betreft was Sauerland onbekend en daardoor onbemind.
            mooi landschap, prachtige routes, een streek waar bosbouw en landbouw nog de bovenhand heeft, … en veel minder druk dan de Eifel :up:

dat dat allemaal hotsebots betonwegen zijn ?!

Zijn er hier andere in België :think:

Die van ons heeft 6 routes gevonden in het Hageland, maar herinner me precies van vorige keer dat dat allemaal hotsebots betonwegen zijn ?!

net gedaan met ultimate quick detailer, hij is klaar voor deze nm, hopelijk begint het seves niet te regenen :bounce:

Het weer is niet vet vandaag, hopelijk maandag beter … Juist naar meteo gezien, maandag is nog slechter … Dus ofwel vandaag toerke Porsche ofwel niks vrees ik

20296.png

maandag naartoe is zeer de moeite waard voor de oldie fans :p

Was vandaag toevallig in de regio van Durbuy. Potverdorie heel schone stuurwegeltjes !

als je een bestemming of een georganiseerde oldtimerrit zoekt kan je deze pagina altijd eens raadplegen.

Nürburgring :lekker: kwil wel eerst :driver: stukje binnendoor :coolness:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=41345

Misschien kunnen jullie afspreken of aansluiten bij Gogh/Boxmeer :driver:

We zijn al met twee dus

Ik heb nog geen plannen, maar hou dit topic in het oog …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.