Diversiteit bij RLC’s : Oproep

Home Forum Porsche Uitstappen Diversiteit bij RLC’s : Oproep

• Maker
    Discussie
  • Die laatste meeting in Lommel was Top :up:
    De opkomst bij deze tweede editie eveneens :up:
    Wat me telkens wel opvalt is dat het deelnemersveld vooral bestaat uit relatief recente 911 ‘s en Boxsters :think:

Waar zijn:
    – de 356 ?
    – de 914 ?
    – de 911 F modellen ?
    – de 912 ?
    – de transaxels ?

Bij deze een oproep aan alle forummers/bezitters van al dit moois om bij een volgende gelegenheid , te beginnen met de geplande meetings in Oktober, MASSAAL af te komen :driver:

Laat eens iets van jullie horen :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • [hide]Niet als het van de paus afhangt Jorge ;-)[/hide]

En ik dacht nog, het wordt weer gezellig op de weg. “De leuke kleurtjes zijn terug”.

Niet iedereen (= alle wagens) staat zo’n kleurtje, maar d’n Elf kan het allemaal hebben. En je moet wel ballen hebben om er zo ene te rijden natuurlijk. Iedereen maakt er grappen over (van harte welkom, helemaal niet erg, altijd een leuk onderwerp, er is niemand die er niets van vindt, hahaha), maar ben je eenmaal door de eerste gene heen, dannuh wil je nooit meer anders. :first: :respect2: :drink:

😆
          Fucking rijk is misschien een betere term 😉

[hide]Zo voelde ik het ook een beetje aan Wes. 4K voor een onnozel plastiekske. Als ze dat bij London Rubber Company zouden kunnen per stuk, dan waren ze strontrijk[/hide]

Sensa vroeg de prijs van de roze wrap, niet van de gouden. 😉 😯

[hide]4k[/hide]

hi Bccars, weet je nog ongeveer de prijs van de roze wrap? Hier nog een liefhebber… is altijd lachen!

[quote=”Mart” post=217065]
                    Van mij mag je um zo roze maken. Maatje van me had een 964 RS in die kleur, geweldig!![/quote]

[hide]
                    Mart, da’s nou net een deeltje van het verhaal van het roze. Toen ik als tiener zat te kwijlen op circuit Zolder was er een Duitse Porsche club een trainingday aan het doen. Er reed toen een roze 964 mee. Vond dat zo een briljante wagen om te zien dat het me altijd bijgebleven is. En tot op heden vind ik zo een 964 (RS) in het roze een fantastisch dikke bak (die van jou in dat speciale groenige ook, maar soit, dat terzijde) !
                    Ander deel van het verhaal is dat “die van ons” zot is van roze. Nog een ander deel van het verhaal is dat ik geen bal te zeggen had over de kleurkeuze van de huidige P. Dus die was een klein beetje tegen mijn goesting wit. Wou dus om haar te kloten hem voor aflevering door de dealer roze laten wrappen voor shock-effect, als wraak zeg maar … plan is stukgelopen op het prijskaartje van zo’n wrap ! Vandaar de witte P en de roze avatar !
                    [/hide]

:bounce: gelukkig heb ik de macht om bepaalde posts spoorloos te laten verdwijnen 😈 alsook eventueel te fel protesterende forummers 😈
                      Lang leve de dicatuur en sensuur! :happydance:

By the way: ben vannamiddag de TOTMBO gaan oppikken in Terneuzen en was de N49 een beetje beu gezien. Heb dan maar besloten om richting Antwerpen te trekken via de gewonen N-wegen richting Hulst, Clinge, Kieldrecht naar Doel.
                      Reden heel wat autofreaks rond die her en der in de straten van Doel verspreid stonden. Het heeft wel iets als decor voor een fotoshoot. Verlaten, met grafiti besmeurde huizen, dikswijls met dichtgetimmerde ramen. Zwart-wit shoot zou mooi kunnen zijn.
                      Anyway mijn punt: de wegen daar in Zeeland zijn :up: zalig gladde asfalt, lange rechte stukken, af en toe een rondpunt….. Nu ,og een vrijwilliger uit de streek…. :think:

:happy: , voor de grap, :first: , voor de voorzet die Harley nu gaat MOETEN binnenkoppen.

Boortmeerbeek… een heerlijke rondrit streek.

Boortmeerbeek werd in de Tweede Wereldoorlog op de kaart gezet door enkele jonge verzetsstrijders uit het Brusselse die op de spoorlijn een jodentransport (het XX-ste Konvooi) tegenhielden en zo enkele Joden van de gaskamers in Auschwitz wisten te redden. Dit was het enige jodentransport dat in Europa kon worden tegengehouden tijdens de Tweede Wereldoorlog. De gemeente Boortmeerbeek heeft in 1993, onder impuls van Robert Korten, een gedenkteken opgericht nabij het treinstation.

Boortmeerbeek zal nog dit jaar terug op kaart worden gezet door een voorvechter van de transaxles, genaamd HarleyG. De door hem ingerichte rondritten mochten rekenen op een bijzonder grote opkomst. In 2017, zal voor hem door Martin Winterkorn Mathias Muller een monument worden opgericht.

Genoteerd

:think: hm, hier staat nog een Ford Ka van de stiefdochter….is dat voldoende gediverseerd! :mrgreen: Wes, van zodra ik op de baan kan met mijne Transaxle, rij ik er mee naar de eerstkomende meeting. Desnoods organiseer ik er zelf eentje hier in de buurt van Boortmeerbeek.
                              Dat is een belofte en ik kom die meestal na!

Ja, waar zitten al die Transaxles? Het kan toch niet dat ik altijd de enige moet zijn die buiten gekeken wordt. :wtf: 😆

Aangezien hier nog leuk speelgoed in sommigen hun garage staat, misschien eens een “PorscheForum-goes-vreemd” meeting houden? Alle wagens zijn welkom! Uiteraard ook Porsche, maar het hoofddoel zijn andere (sportieve, klassieke,…) merken. 💡

Voilà, bij de volgende meeting waar ik aan kan deelnemen zal ik voor de nodige diversiteit zorgen. De P’s staan klaar!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.