Diversiteit bij RLC’s : Oproep

Home Forum Porsche Uitstappen Diversiteit bij RLC’s : Oproep

• Maker
    Discussie
  • Die laatste meeting in Lommel was Top :up:
    De opkomst bij deze tweede editie eveneens :up:
    Wat me telkens wel opvalt is dat het deelnemersveld vooral bestaat uit relatief recente 911 ‘s en Boxsters :think:

Waar zijn:
    – de 356 ?
    – de 914 ?
    – de 911 F modellen ?
    – de 912 ?
    – de transaxels ?

Bij deze een oproep aan alle forummers/bezitters van al dit moois om bij een volgende gelegenheid , te beginnen met de geplande meetings in Oktober, MASSAAL af te komen :driver:

Laat eens iets van jullie horen :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
    • Aha, ene foppert undercover knallert! :mrgreen:

Van mij mag je um zo roze maken. Maatje van me had een 964 RS in die kleur, geweldig!!

[hide]De roze avatar heeft een reden. Roze wrap heeft ook effectief op de planning gestaan. In elk geval is hij nu maagdelijk wit, heb uuuuuuuuren zitten poetsen, alle minuscule zwarte tikjes eraf met Sonax Tar Remover, dan terug megs gold class, dan waxen. En nu staat hij daar weer brandschoon en lekker glad. ‘k Ga er sebiet nog eens naar kijken … Volgende keer moet hij harder blinken als die van PDS ![/hide]

majaa zeg, wie houd er nu niet van knappe bolides :up:

ik heb in ieder geval nooit iemand een opmerking horen maken over jou Ferrari.
            Wel ne keer om te lachen mss maar dat moet kunnen, toch?
            Echte autoliefhebbers beperken zich niet tot 1 merk.

PDS

[quote=”bccars” post=216912][/quote]

Zeker weten !

Ik zou liever eens een mooie Ferrari of Lambo erbij zien dan altijd “dezelfde” Porsche.

Ik ben een paar keer met de ferrari op een rit geweest en dat werd door sommige hier niet helemaal in dank afgenomen ! :loser:

Wel spijtig !

[quote=”bccars” post=216912][/quote]

Ik sluit mij hierbij aan.
                Maar denk dat het eigenlijk wat enkelingen zijn die met een recente P rijden
                die dat gevoel geven aan de mensen met een ouder model. rijden
                Niet allemaal hoor, gelukkig maar.

Wel die Porsche rijden om de prestige en niet als autoliefhebber.
                Heb dit zelf ook al dikwijls gevoeld op sommige samen komsten.
                Normaal dat het niet met iedereen klikt, maar bij sommige mensen zijn er andere redenen, zoals overal waar je komt zeker.
                Heb dit in het verleden al zeer dikwijls ondervonden.

Gisteren trouwens even staan babbelen met een Ferrari rijder.
                Hij maakte mij een opmerking over mijn vuile handen.
                Hij vond dat geweldig en zou graag iets met zijn handen kunnen buiten wat schrijven en typen.
                Dat vind ik dus een geweldige opmerking om te krijgen.

:up: :drink:

Yep,was there,maar met 168 cm loop je al vlug onder de radar 😉
                    Nochtans hebben we elkaar de hand geschud hoor Mart,zowel op de locatie als op het terras in Neerpelt.

Een chique donker groene Cayman : dat moet Rollie geweest zijn!

Ik had me erop verheugd (camera meegenomen), maar dacht dat je er niet bij was. De Deepee & Wes borststickers hebben er wel toe bijgedragen dat ik weer enkele forumleden scherp heb. Ik vind het heel erg leuk om een link te kunnen leggen tussen de forum bijdragen, de autootjes en de drivers gezichten. Als je weet wie wie is, dan maak je veel makkelijker contact. En ook weer een aantal forumgenoten ontmoet die ik wel scherp had, nog niet had ontmoet, maar wel graag es een keertje de hand wilde schudden. Maar op zo’n dagen heb je toch nog altijd tijd te kort om iedereen scherp te krijgen. Maar das dan weer voor een volgende keer.

Btw, zo vraag ik me sinds vorige week ook af, van wie die chique donker groene Cayman is?

Ik vind dat het tijd wordt dat je die in het roze laat wrappen. Ik had je zondag nieteens herkend toen je met pds aan het sprinten was aan de lichten. Een roze had je meteen herkenbaar gemaakt 😈

[hide]Helaba Mart, niet lachen met mijn pink porsche he, ik had hem nog zo braaf opgeblonken afgelopen zondag voor de RLC ;-)[/hide]

Nou BCcars, misschien is het een leuk idee om die knaller van jou es some where een keertje naast die gele en die groene te zetten … Lijkt me een geinig plaatje! :wtf: :lekker: :coolness:

Porsche is Porsche !
                                Voor mij geen onderscheid tussen oud en nieuw !

+1000 :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.