Diversiteit bij RLC’s : Oproep

Home Forum Porsche Uitstappen Diversiteit bij RLC’s : Oproep

• Maker
    Discussie
  • Die laatste meeting in Lommel was Top :up:
    De opkomst bij deze tweede editie eveneens :up:
    Wat me telkens wel opvalt is dat het deelnemersveld vooral bestaat uit relatief recente 911 ‘s en Boxsters :think:

Waar zijn:
    – de 356 ?
    – de 914 ?
    – de 911 F modellen ?
    – de 912 ?
    – de transaxels ?

Bij deze een oproep aan alle forummers/bezitters van al dit moois om bij een volgende gelegenheid , te beginnen met de geplande meetings in Oktober, MASSAAL af te komen :driver:

Laat eens iets van jullie horen :popcorn:

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • [hide]Mij kan het allemaal geen flikker schelen wie met welke auto komt. Al kom je met een Ford Fiesta omdat je P in panne staat ! Al kom je met een Ferrari, een Lambo, een M3, een Focus RS, een mx5 of whatever … Als ik maar leuke auto’s kan zien en met leuke autofreaks kan babbelen ben ik content … [/hide]

+1 JV

Er wordt idd gemeten met 2 maten en 2 gewichten. Maar dat is de wijten aan de “tunnelvisie” van sommigen. Zeer spijtig vindt ik eigenlijk.

Is het eeuwige probleem bij veel meetings.In het geval van een meeting voor sport- en exclusive cars is een 993/997/991 wel aanvaard, een 996 is dan weer ondermaats. Andere modellen 924/944/968 … en panamera/cayenne worden liever niet gezien. De boxster wordt direct aanzien als een wagen voor “coiffeurs” en een cayman is een wagen voor iemand die geen 911 kan betalen. Vandaag is een 964 weer hip terwijl 15 jaar geleden dit als de slechtste 911 ooit werd bekeken. En niemand wou daar nog geld aan geven. Soms wel een rare wereld.

@Deepee :happy:

ok. Als we in november nogeens ergens samen komen -> +1 944 maar -1 vrouw…

[hide]… of ze kan goed zijn met haar mond ondanks haar taalachterstand

Van zodra hij administratief in orde is, zal ik zeker eens langskomen met de 968 ❗

Volgende week zou hij hier moeten staan, dan kan de lijdensweg beginnen…

tja, uit de mond kan nooit meer komen dan dat het verstand inhoud.
                    (misschien was ze wel goed in bed?) 😀

:happy: :happy: tja….zalig de armen van geest , denk ik dan….

[quote=”deepee” post=216767] de 912, 914 en transaxles zijn nog maar pas uit de vergeethoek gekropen. geef hen een beetje tijd om er aan te wennen dat ze niet meer scheef bekeken worden op een meeting. [/quote]

Nooit niets van aangetrokken hoor :what: :happydance:

Vorige jaar nog wel zo’n farce gehad. Tijdens een rit met collega Porsche’s zei een chichi madammeke nadat ze uit hare 996/997 (ik laat het ff in het midden) tegen mij bij de eerste stop: “Amaai meneer dat is dan toch nen echte Porsche want wij konden niet volgen….” :think: :loser:

ik vind de verdeling toch een beetje logisch:

hoeveel 356 eigenaren zijn er op het forum in vergelijk met bijv watergekoelde? puur bekeken vanuit productieaantallen tekent zich eenzelfde beeld af.
                          de 912, 914 en transaxles zijn nog maar pas uit de vergeethoek gekropen. geef hen een beetje tijd om er aan te wennen dat ze niet meer scheef bekeken worden op een meeting. vroeger gingen 12 en 14ers mss zelfs sneller naar een veewee meeting en ook daar kregen ze dikwijls commentaren als ‘die kan zich geen echte P permitteren’. anno 2015 weten we allemaal beter.

maar ik onderschrijf je oproep om ze meer van stal te halen :salut: . plus je ziet op het forum een groeiende interesse in deze modellen als 2de porsche (of zelfs nog meer) in het huishouden. dus er is hoop !

:up: volledig mee eens!

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.