- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 september 2021 om 11:06
Even wat reclame maken voor een documentaire te zien vanaf nu op STREAMZ waaraan BCcars en ikzelf hebben meegewerkt wat betreft de aflevering over het WK wielrennen in 2002 in Zolder. Documentaire gemaakt door Ludwig Bollaerts, een ex collega van mij in mijn VRT jaren.Mij werd gevraagd het circuitgedeelte auto te organiseren. Mijne goeie vriend BC tekende present met zijn rode GT3 en komt prominent in beeld, mijn wagen zorgde buiten beeld voor de grondeffecten..BV’s in deze aflevering zijn Sporza medewerkster Ine Beyen en Johan Musseuw.
Hieronder vinden jullie de trailer van produktiehuis Lonely AlienRegenboog (9 afl)
Vanaf 8 september 2021 (boxset – volledige reeks) op STREAMZ(telenet)Een eigenzinnige reconstructie van de Wereldkampioenschappen wielrennen die ooit in België georganiseerd zijn. Van het allereerste op Belgische bodem in Luik in 1930 tot het laatste in Zolder in 2002. Een productie van Lonely Alien gemaakt door Ludwig Bollaerts.Synopsis: In 3 thema’s, met telkens 3 afleveringen, fietsen we niet-chronologisch doorheen de geschiedenis van de WK’s in België. Van “Campionissimi” over “Onverwachte winnaars tot “Belgische winnaars op Belgische bodem”.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.