Doe-de-test : Expertise attest

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Doe-de-test : Expertise attest

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Zonet heb ik het expertise attest ontvangen voor mn P97 cabrio die werd uitgevoerd
    door een geaccrediteerd expertisekantoor.
    Ik had zo al een vermoeden dat ik mn P voor een redelijke prijs had kunnen aankopen
    maar hij maar liefst 14% hoger getaxeerd wordt dan mn aankoopprijs is toch wel een erg leuke meevaller…
    Me happy!
    G
    Chiepe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • PB

[quote=”cabrio wim” post=154641]k denk dat de meeste hier met hun Porsche jaarlijks nog niet aan de helft komen van de 5000KM. :mrgreen:[/quote]
      Watjes… :mrgreen:

Dit was de optie die ik heb genomen voor 2013 .
        Met enig geluk heb ik twee prachtige *porsche en verdeel de aandacht 🙂
        Er is een kleine meerwaarde voor 10.000 km of meer

Geen reklame nog aandelen dus een ieder doet met de info wat hij wil

Wim

Wij mogen 7500 KM rijden voor dat premiebedrag.

@Wes, ik denk dat de meeste hier met hun Porsche jaarlijks nog niet aan de helft komen van de 5000KM. :mrgreen:

Deze opmerking slaat m.i. ook nergens op, sorry! 🙄

Gelieve uzelf wat meer te verklaren, tegen argumenten geven bv., i.p.v. on-ondersteunde reacties te schrijven. :up:

Deze opmerking slaat m.i. nergens op, sorry!

😳 😈 😳

Vind ik veel geld voor maar 5000 km te mogen rijden. 😐

Wim

dat is dus vergelijkbaar bij ons.

Oude reply nog even opgehaald :3.2 cabrio op basis van expertise 35000€

Net de overschrijving gekregen
                    op basis van 5000 km /jaar
                    BA 99.59
                    RB 15.01
                    BIJSTAND 10.41
                    INZITTENDE 9
                    FULL OMNIUM 311.11
                    TOTAAL 445.12 EURO :first:
                    dit via BFOV met wegenhulp in
                    Denk dat dit meer dan redelijk is , verdere info op hun webside :salut:

Wim

Hier in Nederland betalen wij 0,8% van de getaxeerde waarde all risk, daar komt dan nog de wettelijke WA bij, en die is geloof ik rond de 100 euro.

Dus is een Porsche getaxeerd op 40K dan is dat 320 euro plus de verplichtte WA en dat is de verzekeringspremie van getaxeerde auto.
                      Komen dan nog de 21% poliskosten bij, en dat is het. :mrgreen:

Kleine omnium (Glasschade diefstal + “enkel” totaal verlies) en BA + inclu = 2900 € :bounce:

…..en Bonus malus 00 :respekt:

Misschien een stom vraagje maar wat betaal jij voor omnium per jaar?

Good practice om een “oudere” wagen te laten taxeren voor de verzekering. Doe ik ook steeds
                            Dan is er geen discussie in geval van diefstal, brand…

Nope, ik heb slechts een opleg betaald van 82€/jaar op mn omnium…

ge betaalt ook 15% meer premies want die worden berekend op de taxatiewaarde…

Wim

En dat geeft dan weer dat lekkere gevoel voor als er iets gebeurd. :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.