doen of niet ???

Home Forum Porsche Talk doen of niet ???

• Maker
    Discussie
  • ik zit met een dilemma… ik heb een bod gekregen van 60.000 euro voor men 3.2 G50 cabrio, al zeg ik het zelf, hij staat in topconditie. Ik weet wat er op de markt te koop is en lach me een breuk met hun conditie en oorsprong :happydance: gisteren nog een Los Americanos irl gezien en dan weet ik wat er in men garage staan :censored:
    De enige reden waarom ik hem zou wegdoen is omdat ik plaats nodig heb in men garage, en iets zou kopen dat buiten kan/mag staan zonder me schuldig te voelen…
    ik besef dat ik nooit nog de kans zal hebben om een identiek exemplaar binnen te halen voor hetzelfde geld binnen enkele jaren…
    wat zouden jullie doen?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ik zou hem laten gaan en heb zelf de mijne te koop gezet voor 50 000 euro.
      Wel 915 boite maar ook alles vernieuwd ,alsook de koppeling.
      Ik vind het een mooie prijs ,mocht die koper een blauwe willen stuur hem dan maar door .

Wim

Op zich geen verkeerd bod. 💡
        Staan meestal tussen de 45 en 70K te koop, dus sluit mij verder aan bij antwoord van Mush.

Bij mij zou ‘t afhangen van hoeveel $$ er in zitten. Als je flink wat winst kan pakken: buiten ermee. Als je maar net break even draait of verlies: bijhouden.
          Als de bubbel ooit barst koop je ‘m terug voor 20k :salut:
          Tot zolang kan je lekker rondsnorren in een jonge 991 :driver:

+1

1Gouden raad niet wegdoen houden,wat je nu verkoopt kan je later niet terugkopen of je moet dan de €€€€ uit je zak trekken :bounce:

Ik ken het probleem/dilemma, echter bij mij is het mijn vrouw die zegt: “houden”. :drink:

als je nu dat bod krijgt, is ie meer waard, dus houden maar….. :up:

Het antwoord hangt er ook vanaf voor wat precies je die plaats nodig hebt…

Als je die vraag hier stelt, dan ken je het antwoord: houden!!
                      OTOH voor dat bedrag kan je ook een 997 of recenters kopen – luxeprobleem dus :engeltje: :engeltje:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.