Draagarmen 986

• Maker
    Discussie
  • Ben aan vervanging toe van de vier onderste draagarmen (bussen draaien/bewegen in de draagarmen). Mijn vraag is nu, of enkel de bussen verkrijgbaar en te monteren zijn idpv volledige draagarmen aan te schaffen.

Vast dank voor de tips !

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • kijk eens op de website van PRECOM. ik had hierover eerder al gepost

0

eventjes dit oprakelen. Heeft er iemand recent ervaring met draagarmen te bestellen ?? Volgens mijn chassisnummer zou dit oe code 99634194101 moeten zijn maar vaak staat deze code er niet bij op Ebay.de

0

Ondertussen wat rijker aan informatie!
          De onderdelen op deze website alsook bij 986online en nog anderen komen van twr, ook de fabrikant die rechtstreeks levert bij Porsche. Dus idd ongeveer de helft goedkoper!

Hopelijk goed om weten voor de mede forummers hier.

0

Bij deze laatste zijn de onderdelen ongeveer 50% goedkoper dan de originele?
            Heb ze een mail gestuurd ivm het prijsverschil en de kwaliteit van de items.

0

http://www.mister-auto.be

Valt de prijs redelijk goed mee.

0

http://www.meyle.com/EN/Spare-parts/Search.html

Hier es navragen, deze parts vind je ook via ebay aan leuke prijzen…

0

Wel mij werd gemeld dat deze niet separaat verkrijgbaar zouden zijn wat mij verbaast. Bij andere merken kan dit namelijk wel separaat besteld en vervangen worden, daarom mijn vraag hier op het forum omdat de kostprijs dan wel een pak scheelt natuurlijk. Eén draagarm komt op een 320 euro x 4 en dan nog de twee armen zijwaarts achteraan aan elk 311 euro. Dus mocht iemand weten of deze apart te vervangen zijn en waar te verkrijgen dan zou dat natuurlijk een pak schelen in kostprijs.

Toch al bedankt, Wim!

0
                  Wim

Ik ben niet zeker, maar dacht dat deze los verkrijgbaar waren, en hier al eens de revue gepasseerd zijn.

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.