Draagarmen vooraan

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Draagarmen vooraan

• Maker
    Discussie

• RUUD
    Deelnemer

Heeft er iemand een idee van de levensduur van de draagarmen van de voorste ophanging ? Ik heb soms een licht tikkend geluid als ik traag over oneffenheden rijdt …
      54000 km…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Ja , siliconenspray doet wonderen 😆 😆 😆

Ik had dat ook een volledige ophanging vervangen en opgelost. Het enige wat ik bij droog en warm weer heb is een piepend geluid op vluchtheuvels. Dit zouden de rubbers zijn die droog zijn. Bij Verellen/Geel hebben ze bij een onderhoud dit eens “hersteld”. Iets opgespoten en het piepen was weg voor … enkele weken. ik heb al eens geïnformeerd voor deze te vervangen maar idd. is complete set en spraken van snel 1000 EURO.

Ok ,bedankt voor de info.Ik ga eens opsnorren of er in Belgie niemand is die ze reviseert …

Schokdempers reeds gecontroleerd?

heeft meer met leeftijd dan met km’s te maken.
                Rubbers ophanging drogen uit. Vervangen kan alleen met de complete draagarmen erbij, dus mucho dinero bij de dealer.
                Je kan eens vragen bij erwin van Renntech, in NL , of hij ondertussen al gereviseerde draagarmen kan leveren voor de 996. Is een typisch verschijnsel bij de 996 , en bij de boxster trouwens ook, die hebben identiek dezelfde ophanging.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.