drama na testrit historische P917

Home Forum Zeverhoekje drama na testrit historische P917

• Maker
    Discussie
  • beeld je even in … de gerenommeerde free lance journalist en voormalig BTCC piloot Mark Hales schrijft een artikel over de legendarische porsche 917 en gaat hiervoor met een replica ter waarde van 1,3 mio £ het circuit op.
    De ongelukkige zou zich vergist hebben bij het schakelen, de flat-12 motor gaat over z’n toeren en raakt beschadigd. De auto wordt naar Duitsland verscheept voor herstelling en dit werkje kost 38 K euro. Er komt een rechtszaak van tegen verzekeraar AON. Uiteindelijk draait Mark Hales op voor deze kosten plus de gerechtskosten van de tegenpartij. De man moet 130 K euro ophoesten :wtf: en staat op de rand van persoonlijk bankroet.

lees er hier en hier volledige internetartikels over

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • weeral :happy: kzal de post nog moeten veranderen zeker

… ik vermoed dat je bedoeld…
        met mn auto’s altijd en met mn vrouw “bijna” altijd … :applaus:
        Chiepe

:happy:

Loop toch je polis maar even door want een vrouw is meestal op eigen risico . 😉

mijn motorfietsen en mijn auto’s zijn gelijk mijn vrouw, alleen ik mag er mee rijden! :happy:

[quote=”kikie” post=157395]Eigenaardig. De eerste keer dat ik op de eerste link klikte, kon ik het volledige artikel lezen. Als ik er nogmaals op klik, zou ik eerst moeten registreren.[/quote]

dat had ik nu zelf ook. ik heb die link gewist en vervangen.

Tja, klinkt hard maar wie zn gat verbrand moet op de blaren zitten of…het niet verbranden.
                  Bij ons in de ERC-club zitten een paar leden met unieke en exclusieve wagens (verschillende mio€)
                  die mij spontaan voorstellen om eens het stuur over te nemen van hun exclusief hebbedingetje…
                  Wel, dit zal ik (bijna :respekt: ) nooit doen, zelfs al kan je er zelf niets aan doen…
                  (spontane breuk, diefstal, manko,enz…) als er iets voorvalt, ben jij de pineut…
                  Dergelijk wagens zijn zelden omnium verzekerd wegens een te hoge premie en al helemaal niet op circuit…
                  Soms, héél soms laat ik me toch even gaan…zoals bij deze hyper-exclusieve MG… :happydance:

MGDomi.JPG

DSC_4940.JPG

DSC_4405.JPG

ik zit hier met dat probleem, heb een advocaat moeten nemen om mij tegen mijn eigen verzekering te verdedigen, :what:

Waarom verschiet ik hier niet van ,straks moeten we een verzekering nemen om ons te beschermen tegen verzekeringsmaatschappijen 😕

Stom dat die mannen die met zo’n peperduur materiaal aan de slag zijn hun (verzekerings)contracten niet beter soigneren.

Het zelfde heb ik ook voor ! Ik denk dat het komt omdat Deepee zelf was ingelogd op de site waar de info vandaan komt en dat ofwel hij nu is uitgelogd of dat de tijd is verstreken .

Eigenaardig. De eerste keer dat ik op de eerste link klikte, kon ik het volledige artikel lezen. Als ik er nogmaals op klik, zou ik eerst moeten registreren.

Jawadde. Ik snap wel niet hoe ze van 37k€ naar 110k£ gaan.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.