Dreamcar international Kortrijk

Home Forum Porsche Uitstappen Dreamcar international Kortrijk

• Maker
    Discussie
  • Gaat iemand naar dreamcar international in Kortrijk dit week-end? Als ik het goed voor heb heb ik er hier op het forum nog niets van gezien.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • thx voor het antwoord.
      Een type 2 924 turbo heeft witte tellers.
      De type 1 die hadden er inderdaad groene.

Heb die daar inderdaad zien staan, heb er even naar gekeken, viel me nks speciaals op behalve dat ik niet goed zag of die het instrumentenbord had met de aanduidingen in fluo. Ik dacht dat de turbo’s dat hadden. Maar de deur was vast en ik zag het niet goed door het raam. Voor de rest leek hij me normaal.

Er zou daar een zwarte 924 turbo gestaan hebben.
          Heb met die verkoper al es gebeld maar nog geen tijd gehad om te gaan kijken.
          Op de foto’s zie ik al wat kleine dingen die aandacht nodig hebben.
          Maar niks ernstigs dat echt storend zou zijn.
          Iemand die de auto van dichtbij bekeken heeft?

Hij haalt al zijn auto’s uit Italië wist die me te vertellen en die heeft boekjes(mja voor zover dat iets waard is bij een Italiaan).

Ja ik heb zelf geen foto’s gemaakt omdat het me ook niet meer lukt op dit forum een foto te posten ! ( vooruitgang noemt men dat zeker )

Net terug en ik vond het ook de moeite.
              Gezellige beurs zonder veel poeha , effectief ruim opgesteld en overzichtelijk.

Een paar mooie dingen gezien, seffens eens proberen wat fotokes te plaatsen :what:

edit: zelfgemaakte foto’s plaatsen lukt weer van geen kanten :bounce: :censored:

Dito, en ik heb foto’s genomem maar krijg ze verdorie weer niet op het forum. Ik denk dat de resolutie te hoog is.

Ik ben gisteren eens gaan zien , ik vond het een leuke beurs ! Veel ruimte en redelijk wat Porsches , relax om er rond te lopen . Er zijn trouwens 4 zalen en dit maakt het voor mij leuk alles is overzichtelijk en ruim opgesteld . In alle geval vond ik het de moeite om een bezoek te brengen . Het is niet op het formaat van Brussel ( enkele weken terug ) maar beter dan de beurs in Gent . Dat is mijn bevinding , en ik heb er nog enkele clubleden en forummers tegen het lijf gelopen en dat is ook altijd leuk natuurlijk . Ja volgende editie zal ik er ook zijn denk ik .

Precies niet veel animo :think:

Is er al iemand hier van ‘t forum geweest ? De moeite ?

Gaat er morgen Zondag nog volk ?

kortrijk.jpg

PDS

Maak wat foto’s hé mannen :up:

Ik ga zaterdag, ben vroeger nog geweest en vond het wel leuk.

Normaal gezien zal ik zondag eens gaan snuisteren

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.