DreamCarHotel

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen DreamCarHotel

• Maker
    Discussie
  • Iemand ervaring met DreamCarHotel in oostakker? Zoek een beveiligde plek om mijn Cayman te stockeren tijdens mijn verlof…

Iemand nog alternatieven in het oost vlaamse?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Datake,
      Je hebt PM.
      Ciao,
      Luc

En datake handschoenkastje open laten he 😉

ik denk dat al heel weinig mensen reeds zo ver gaan in hun voorbereidingen, dus ik denk dat dit reeds een heel veilige uitgangsbasis zou bieden

misschien laat ik hem gewoon staan… sleutels en papieren offsite in de bank kluis, stroom van de poort uitschakelen, en eventueel nog een bull-lock er op…

ofwel vijs ik de wielen er af en bewaar ik die off-site :happy: :happy:

[quote=”porsche914orange” post=116463]Heb al paar keer met die mannen gesproken. Zien me er serieuze mensen uit, maar hoe is dat met de brand en diefstal verzekering ect… Stel je voor dat er iets gebeurd?[/quote]

Voor die laatste dingen heb ik ze dus gemailed, want dat vroeg ik mij ook af. Ik wil hem ergens stockeren dat het veiliger is dan in mijn garage, en die is eigenlijk wel al heel veilig want dat is een diefstal veilige hormann poort en een alarm dus ja…

what have i got myself into :happy:

Ik ook denk ik, maar eerst nen BBQ hé? 😉

wel….dit brengt me eigenlijk wel op een id :mrgreen:
                    en funny volgt al denk ik :first:

Ja en met clubsport :applaus: .
                      Maar al redelijk wat kilometers .
                      Bij Cm staat er 1 wel zonder Cs voor 49.000 euro en 65duizend km met 1 jaar approved .

[quote=”Funny” post=116471]Was er in Eke ook geen Porsche-classic hotel ?[/quote]

Is die 996 GT3 niets voor u Bart? 😀

[quote=”Funny” post=116471]Was er in Eke ook geen Porsche-classic hotel ?[/quote]
                          Ik vermoed dat dit dezelfde is.

http://www.porsche-classic-hotel.be/

Was er in Eke ook geen Porsche-classic hotel ?

Heb al paar keer met die mannen gesproken. Zien me er serieuze mensen uit, maar hoe is dat met de brand en diefstal verzekering ect… Stel je voor dat er iets gebeurd?

Ik zal me wel opofferen om op de Cayman te babysitten 😀 :driver: 😉

Mvg, Guy

[quote=”Datake” post=116444]zou trouwens nooit lukken met alle bagage en 2 kids ;)[/quote]

Vliegtuigen zijn tegenwoordig groot hoor. 🙄 :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.