DRINGEND GEZOCHT: Centerkapjes voor Teledials

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht DRINGEND GEZOCHT: Centerkapjes voor Teledials

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al aanhaalt ben ik dringend op zoek naar 2 of 4 centerkapjes zoals op de foto:

IMG_0551.jpg

Nieuw, gebruikt, licht beschadigd mag ook.
    Moest je andere hebben mag je die ook aanbieden maar dan liefst enkel volledige sets EN origineel Porsche!
    Ook graag alleen maar periode correcte voor mijn wagen, dus met het logo van ’73 tot ’94
    (de paardjes met het oversized hoofd en overdreven staart ;)).

Voorbeeld:

Porsche-crest-evolution_2014-04-27.jpg

Ik hoor het wel als iemand van jullie er heeft. Alvast bedankt.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Goed idee! 😉

Hier mag een slotje op. Heb nieuwe besteld bij Rose Passion. :up:

Ik ga je even een PBtje sturen. 😉

Verzenden kan in en bubbel envelop, maar nl naar B weet ik niet hoe lang het duurt.
            pakketje kan ook maar dan wordt een stuk duurder..

Wat mag het kosten, zijn ori Porsche dopjes….

Neen. Maar ik wil ze misschien wel van je over nemen tot ik de juiste vind. Als je ze verkopen wil tenminste. 😉

Zijn dat deze ??

Jammer, toch heel erg bedankt om voor me te kijken. 😀

[quote=”WES-RS” post=167012]Mag je zeker eens voor kijken. :D[/quote]

Nop :wtf:
                    Enkel deze 😐
                    foto1.jpg

foto2.jpg :relaxman:

Mag je zeker eens voor kijken. 😀

Ik heb dat nog wel liggen denk ik :popcorn: :engeltje:

kzal eens kijken ?

Bedankt voor het aanbod maar ik heb geen zin om met Tec7 mijn nieuwe velgen te gaan “besmossen”. 😉
                          Ik zal morgen eens rondbellen of ze ze nergens hebben.

OPC, heb je de juiste en kost misschien 5€ meer dan nieuwe via internet.

Ik had er nog 2 slechte wit geschilderde die rondwalsten in de velg en er net niet eruitvielen. Je mag ze hebben, als je ze wil en als ik ze nog vind. SMS me dan maar, ik kan nu maandagavond kijken. (Gewoon vastlijmen met een heel klein puntjeTec7?)

Bedankt Patrick. Ik zal ze zeker online wel vinden, maar ik zoek ze dringend (moeten mee naar de spuiter) dus eerst hier eens proberen he. Misschien had iemand ze nog wel op zolder of in de kelder liggen… 🙂

Wes,
                                staat hier je gerief niet tussen;
                                Ebay.de

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.