Home › Forum › Porsche Uitstappen › Drip en Drup on tour_reisverhaal
- Dit onderwerp bevat 90 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door PDS.
-
MakerDiscussie
-
10 september 2015 om 22:39
Zoals beloofd gaan we jullie op de hoogte houden van de uitstap die we deze ochtend om 06:20u gestart zijn in Antwerpen. De bedoeling was om 06:00u te vertrekken maar zoals iedereen wel weet trekken 2 mannen zich niet veel aan van het vertrekuur, het is een ‘ongeveer uur’. Dat het nog donker was moet ik niet vertellen…
-
MakerDiscussie
-
wassen hoeft niet Drip, breng je elfje met z’n jus zo maar mee naar de fotoshoot. en breng zeker ook je fotograaf mee 😉
bedankt om ons zo op scherm mee te laten genieten … hoeveel dagen nog tot 2016 :driver: ?
Maar eigenlijk zegt de volgende foto voor mij het meest !
voila :up:
Vandaag de laatste kilometers afgehost op een rustig tempo.
Man ben ik fier op mijn 11je,
dat hij de dikke 4.000km die we op deze week gereden hebben zonder problemen heeft doorstaan,
dat hij op de heenreis op de Duitse autobahn met 10 liter toe kwam,
op de terugweg er nog een liter af deed en met 9 genoegen nam (niet meer boven de 150 geweest…),
dat hij als wreed vuil machien er nog altijd prachtig uit ziet en de mede weggebruikers er wel degelijk van genieten,dat ik mijnheer Bridgestone wreed bedank, voor de kwaliteit van het rubber,
dat die 2 achterste zelfs zonder tekening geen krimp geven, ook niet in de regen deze ochtend…
eeuuhm, even verduidelijken:Voor we vertrokken had ik ze nog bekeken en gezien dat er nog genoeg rubber op zat.
Waar dit naartoe gegaan is, Joost mag het weten, ergens op de Duitse en Italiaanse wegen achter gebleven vrees ik.Neemt niet weg dat we toch in Mulhouse geraakt zijn.
Volgende foto is eigenlijk ‘not done’, te schrikwekkend en afgrijselijk maar ik laat jullie toch mee genieten :puke:
Wat er al niet op een trailer vervoerd wordt… (nog eens) :puke:Zoals je op de vorige foto’s merkt rijden we met een (gratis) gps progje op de smartphone.
Wat is hier mis denk je?
Smartphones, die zijn niet zo slim zoals men ze wel verkoopt.
Gratis progjes ook niet, daar zit al eens een blip in.
In dit geval vermoed ik dat er een verdachte Belgisch/Milanees geval voor iets tussen zit dat hier op ‘t forum al eens iets post :what:Bijgevoegde foto zal voor betrokken onverlaat voldoende zeggen:
Voor al de anderen een beetje uitleg;
Net aan Milaan zegt dat ding op mijn dashboard, rechts afslaan ?!?*?
Natuurlijk volgen we die haveloze computer genoemd ‘Smartphone met gratis progje’ blindelings. :bounce:
Dienen kerel vond er niet beter op dan in plats van rond Milaan te rijden, er los door te mikken, van rood licht naar rood licht, voorbij dat stadion van Milaan (en daar zie ik die tram rijden) en dat net om 12:00u…
Een uur hebben we daar verloren…2016 daar ben ik aan op het broeden, dat krijgt zeker een vervolg.
Deepee, ziet er goed uit voor morgen.
Maar eigenlijk was dit verhaal nog niet helemaal klaar.
Vrijdag vertrokken rond een uur of zeven in de ochtend. Gezien de leeftijd van de chauffeur (en zoals jullie wel weten heeft de bijrijder de geschikte documenten nog niet in zijn bezit… :bounce: ) de rit beperkt tot een dikke 800 km, tot in Mulhouse.Net voor Milaan nog een ferm origineel geval gezien, typisch voor de oudjes een welgemeende groet en wederzijds respect getoond 😀
Attachments:+1, alleen hebben wij voor aanstaande zondag in Lommel gezorgd voor een vochtvrij micro klimaat in de 2 limburgen
Hummmm Peter, TImo,
Iets organiseren voor 2016 dat klinkt heel verleidelijk, zeker na het zien van jullie reisverslag alsook na de super ervaring die we al hadden bij Sensa’s Gardameer tocht deze zomer. Open het boekingskantoor al maar, geniet nog van de zonnestralen en doe je Targa dak al mar dicht als je terugkomt, you’re warned … 😥Boven de 5G krijg je last van tunnelvisie … :driver:
https://porscheforum.be/media/kunena/attachments/6798/toer2.jpg
Door in dat geval de been- en buikspieren regelmatig strak aan te spannen, blijft het bloed circuleren in het hoofd…
ziet er mooi uit mannen
ben alleen bang dat drip&drup
teveel van die grote potten bier drinken ha ha !!!!!
:drink:ziet er dik in orde uit mannen, geniet ervan. Ik ben jammer genoeg al thuis van de honeymoon 😥 😥
Nog een beeld van deze ‘foute weg’.
De omgeving en het uitzicht is wel de moeite, maar de route zal in 2016 toch wat anders gaan zijn.
Vandaag gaan we hier de 30 graden aantikken volgens de weersvoorspelling. Onze laatste dag voordat we morgenvroeg richting Mulhouse trekken.
Ik ga nog wat genieten van deze zomerse hoogdag en steek deze avond het vuur aan van de bbq, heb gezien dat ik dat in het thuisland niet echt moet verwachten dus profiteren we er nog even ten volle van 😀Toen besloten we om na een tussenstop – lees drankgelegenheid – om een kortere weg te nemen…
(neen dat is niet dezelfde foto, andere pose en ander bier)
Sensa heeft me al op mijn vingers getikt dat dit echt niet kan. Uitvoerig de Chianti streek beschrijven en dan rustig op iedere stop een pintje gaan pakken. Probleem is dat eens ik een glas Chianti drink, het niet bij een glas blijft. En we moeten dan nog rijden…Oh ja, die kortere weg, de eerste kilometers was ik met Drup aan het bespreken of deze wel kon met Porsches. De meningen waren verdeeld maar het laatste stuk was echt wel ‘niet’, tegen amper 20 km/h zijn we erdoor gegaan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.