Drip en Drup on tour_reisverhaal

Home Forum Porsche Uitstappen Drip en Drup on tour_reisverhaal

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Zoals beloofd gaan we jullie op de hoogte houden van de uitstap die we deze ochtend om 06:20u gestart zijn in Antwerpen. De bedoeling was om 06:00u te vertrekken maar zoals iedereen wel weet trekken 2 mannen zich niet veel aan van het vertrekuur, het is een ‘ongeveer uur’. Dat het nog donker was moet ik niet vertellen…

start.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
    • XXX

Gisteren nog even een toerke gedaan op de Strada Dei Castelli del Chianti. Mooie baantjes tusssen de bomen :happydance:

toer2.jpg

En natuurlijk da ‘Gallo Nero’ het symbool voor de Chianti.

toer2-haan.jpg

F

Leuke vakantiefoto’s. Blijven posten zou ik zeggen (zodat we het wisselvallige weer van hier eventjes kunnen vergeten) 😉

:first: :first: :first: :drink: :drink: :drink:

XXX

😀 😀 😀 😀 😀 😀
              met plezier geschreven en volop aan het beleven
              😀 😀 😀 😀 😀 😀

zeer mooi reisverslag, we genieten er van :up: :up: :up:

XXX

We zoeken toch nog een rondritje te plegen een van de volgende dagen, dus wees gerust, we gaan het hier posten

Zonnige groeten :happy:

ikke.jpg

XXX

Onderweg viel ons oog op een – spijtig genoeg gesloten – garage. Voor de kenners, er stond verdorie veeeel lekkers tussen, de toestand is iets anders :bounce:

garage.jpg

garage2.jpg

garage3.jpg

XXX

@ DST, ik heb het vandaag nog tegen Drup gezegd, deze streek doe je het best met een oude Porsche, dat past gewoon 😀
                      Dat grensprobleem, dat ze ons maar eens proberen tegen te houden :happydance:

Om in de stijl van Bladerunner even iets te noteren:
                      Wel, we zoeken iets te kopen in Italië, tegen dat we stilaan op rust gaan en het volgende paste zo mooi bij de Porsche 😉

tekoop.jpg

XXX

Vandaag een mooi tripje gedaan richting de ‘Crete’. Dat is de streek achter Sienna waar de typische tekeningen en foto’s worden genomen van eindeloze velden en dan één cypres erin… Wel net het begin van de streek maar moet eerlijk toegeven, verdomd mooi.

crete.jpg

We kunnen de streek ook aanbieden op een mooi dienblaadje en dan ziet dit er zo uit:

crete2.jpg

Ik ben benieuwd of jullie nog terug raken?
                          Ze hebben de duitse grens afgesloten en houden alle verdachte sujetten buiten :mrgreen: :happy:

[hide]als het een troost kan zijn: hier is het ook warm en nat (ook buiten) 😎

en we kijken uit naar het resultaat van jullie verkenningswerk !![/hide]

XXX

Vandaag wat regen maar nog steeds boven de 20 graden, wat kan een mens dan doen.
                              Zulke vraag moet je niet stellen aan onze dames.
                              Hebben we toch gedaan (eigen schuld dikken bult) dus richting Outlet… :what:
                              De ladies zijn zeeeer creatief in voorstellen te doen. Daarstraks bij het avondeten kregen we te horen dat het morgen toch geen goed weer zal zijn en dat er nog een Outlet in de buurt is… echt!!! :bounce:

Van het moment dat de zon hier terug gaat schijnen dan vrees ik dat ik het oliepeil toch eens zal moeten controleren, je weet dat nooit na zulk een trip :engeltje: De ideale reden om een ritje te maken en gelijk een verkenning voor 2016 :happydance:
                              Da’s het voordeel van die oudjes, die hun olie moet lekker warm zijn om te kunnen peilen 🙄

I’ll keep you posted :happy:

De Gavia pas is inderdaad :up: :up:

[quote=”Drip” post=215551]Eigenlijk ben ik gans deze trip een rijdend reclamebord voor de La Targa Passaggio….[/quote]

:respekt:

Strakke aktie :up:

Geniet van de mooie road-trip, jullie beide ❗

ziet er top uit mannen
                                    geniet ervan
                                    :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.