Drip en Drup on tour_reisverhaal

Home Forum Porsche Uitstappen Drip en Drup on tour_reisverhaal

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Zoals beloofd gaan we jullie op de hoogte houden van de uitstap die we deze ochtend om 06:20u gestart zijn in Antwerpen. De bedoeling was om 06:00u te vertrekken maar zoals iedereen wel weet trekken 2 mannen zich niet veel aan van het vertrekuur, het is een ‘ongeveer uur’. Dat het nog donker was moet ik niet vertellen…

start.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
      • Goe bezig mannen :hail: :drink: :driver:

XXX

Hoe noemen ze dat nu weer, de dorstigen laven???

dorst.jpg

IMG_20150910_190731335.jpg

XXX

Gaan we zeker doen, hebben nog niet te veel ambras gemaakt dus alles vlot :mrgreen:

PDS

Veel plezier mannen ! :popcorn:

:up: geniet ervan!

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

XXX

Yep Dirk, de eerst 850km zitten er op en intussen zitten we in Zams, dicht bij de Italiaanse grens.
                    Ontbijten doen ze hier niet echt vroeg, om 07u30 mogen we ‘aan tafel!’. Zullen hier rap weg zijn om vroeg de Stelvio op te gaan met hopelijk niet te veel verkeer. Maar da’s voor morgen.
                    Stelvio, Brescia, Modena, Firenze en dan richting Buciné – Arezzo, ongeveer 650km waarvan de eerste 350 geen meter autostrade :happydance:

Ik ga het me nog beklagen dat er geen servostuur in zit 😯

Aangekomen in Krönburg, lijkt wel alsof Drup gereden heeft op onderstaande foto :happy:

zams2.jpg

Ons buikje is gevuld met lokale specialiteiten, de nachtrust lonkt en dit zelfs voor 22u00 maar al bij al is dat rijden wel vermoeiend.
                    Tot de volgende post :salut:

XXX

Wel, mijn bakje heeft het vol gehouden tot in Oostenrijk voordat ‘m dorst kreeg.
                      Aan 1.379€ de 100 octane tanken, dat ze daar maar eens een puntje aan zuigen bij ons.
                      Om eerlijk te zijn in Duitsland mogen ze dat ook eens doen, nog grotere bandieten met hun prijzen… :what:

tanken.jpg

In ieder geval, de eerste 800km hebben we zuinig gereden, we hadden net geen 10 liter per 100km verbruikt.
                      Me happy :happydance: want het tempo ging met momenten wel flink vooruit. In België zijn we braaf gebleven, maar in Duitsland mogen de paardjes al eens de vrij loop. Dus super dat verbuik van mijn 31 jaar oude 3.2 :up: :up: :up:

Oh ja, de linker Porsche broeder kwam net terug van 14 dagen Italië, inclusief de Stelvio. Dan bleek het nog een sympathieke Nederlander ook nog, straf 🙄

Dat gaat precies al goe vooruit voor den eersten dag :first:
                        Nog veel :driver: plezier mannen !

XXX

Oh, nog eentje gespot daar aan’t museum. Vriendelijke vent die zelfs naar zo’n oude doos als de mijne netjes zijn hand op stak :up:

Attachments:
                          • 991gt3rs.jpg
                          XXX

Ik kan er ook niet aan doen dat het daar zo noemt maar we hebben er over gereden, enfin de autostrade die zo noemt 😆

hockenheimring.jpg

XXX

Daar één foto nooit voldoende is voor de forum leden…

spyshot2.jpg

Dat waren dus 2 regelrechte spyshots hé 😯

XXX

Was ik nog vergeten te vertellen, de rit was al uitgestippeld en het gaat eerst richting Stuttgart natuurlijk.
                                Iedereen zegt ‘dat Porsche museum stelt niet veel voor’. Wel, we waren verwittigd en moeten toegeven dat zelfs verwittigd het inderdaad niets voorstelt.
                                Buiten wat er dan in de buurt rondhotst op de weg:

spyshot1.jpg

XXX

Een sfeerfoto van op een parking onderweg…

Attachments:
                                  • carsugar.jpg
                                  XXX

Eens op pad en al direct nood aan suikers. Geen vrouwen bij maar wel achter het stuur dus volume % waren nog niet toegestaan 🙁

sugar.jpg

Beetje verder (zaten we al in Duitsland) direct nood aan extra zoetigheid

suikersvoordechauffeur.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.