Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Macan › Drips ‘nieuwe’ Macan GTS
- Dit onderwerp bevat 66 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 4 maanden geleden door Sensa911.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Moest dat ooit aan de orde zijn dan is’t Crayon. Ik heb zo ene in ‘t echt gezien en dat is ferm
[quote=”Yellow Submarine post=286156″][size=85]Tsk… aan welk spul hedde gij gezeten
[/quote]
Niks mis mee. Ik ken er nog waarvan het hart en de mond vol is van ScaniaTsk… aan welk spul hedde gij gezeten
wacht tot ik mevrouw Drip eens haarfijn jouw bedoeling diets maak..
DIV verhaal:
Donderdag DIV – alles netjes afgegeven, de lieve dame beloofde dat vrijdag alles bij mij thuis geleverd ging worden.
Zelfde donderdag berichtje van BPost dat DIV een pakketje had afgeleverd en dat dit spoedig ging bezorg worden.
Nou, spoedig bij DIV is één dag, bij Bpost blijkt dit 1 week te zijnGeen erg, den deze met vrouwlief een negatieve PCR test, een PLF formulier ingevuld en hop richting Italie geknald met de Mac
Bij controle verwacht ik eerder opvragen van de covid docu ipv de voertuig docu.
Alles goed gelukt, aan geen enkele grensovergang tegen gehouden geweest, alle documenten en bewijzen bij de hand maar nutteloos…Hier het beest in ‘den hof’ gepaprkeerd in Toscane;
En hier bij de B&B in Oostenrijk, netjes op zijn plekje;
Intussen dus dik 3000km mee rondgehotst.
Mijn ervaring ermee:
Comfortabele reismobiel met een ruime koffer.
Menig mede weggebruiker ff laten schrikken met hoe snel dit ding wel gaat
Via Oostenrijk terug, zalig met die bergpassen.
Natuurlijk volgt dan Duitsland…
Komt er een ‘pipo’ met een nieuwe Mustang met zijn lichtjes knipperen, ik deed toen rustig 160.
Ik laat hem braaf voorbij, zie dat er een pony badge op hangt (4 cilindertje dus), ik volg en tegen een goeie 200 heb ik ook eens even met de lichten gespeeld, tonende dat ik graag voorbij wou.
Dienen sukkel gaat naar rechts, ik trap ff op de Mac zijn staartje en euhm, diene pony kon niet meer mee.
Hoe voel je je dan?
Wel…3000rpm is vlot 180, dat voel je niet echt.
Ga je boven de 190, dan lijkt de wagen te zeggen ‘hou er nu ff de aandacht bij’.Ik ben er echt aan verkocht aan de Mac GTS.
Mag je zeggen, het is geen 911. Wel dan heb je er niet mee gereden.
Mag je zeggen , ‘t is ne camion, wel ik zit lekker hoger.Voor mij is de GTS 2 auto’s in één.
Rustige reismobiel en anders een lekkere gekke Porsche met een goede wegligging en verdomds snel ook.Nu heb ik intussen ‘die van mij’ wijs gemaakt dat hij de benzine graag lust, maar een chip tuning kan dit probleem verhelpen.
Daar wordt zulk een GTS echt zuinig van.
Ik geloof dat ze dit verhaal wal wil slikken, dus zwijg als je haar ziet, geef me volmondig gelijk en binnekort heeft hij de hoeveelheid paardjes gelijk de TurboMaar weet, zoals we allemaal doen, als je ‘m parkeert, je uitstapt, ‘m vast doet en je doorgaat.
Plots stop je, draaj je even om, kijk ernaar en spontaan krijg je die speels glimlach.
Dat zegt meer dan genoeg.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.