Drips ‘nieuwe’ Macan GTS

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Macan Drips ‘nieuwe’ Macan GTS

• Maker
    Discussie
  • Allez kom, word het dan eens geen tijd dat onzen Drip foto’s post van zijn nieuwe Macan GTS ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
    • Volgens de geruchten heeft hij inderdaad zijn plaat ontvangen en is van pure opwinding beginnen rijden en blijven rijden.  Hij zou gespot zijn in Duitsland, Oostenrijk, Italië, Kroatië, Servië, Albanië en ik verwacht dat hij één dezer ergens aan Turks-Syrische grens opduikt ?

Heeft Drip nu intussen zijn witte “plank “met rode letters ?
        We zijn reeds 5 dagen verder 

Hoe sneller de auto, des te trager de nummerplaat. 🙂

En dan zeggen ze in Antwerpen dat in Limburg alles veel trager gaat     me dunkt ……

XXX

DIV – super vriendelijk, geen probleem mijnheer, morgen komt dat met de post bij u thuis aan, zonder pardon.

De Post, hier in Deurne, donderdag al; pakketje van DIV ontvangen, we gaan dit snel verwerken… … … … … …

Kunde nie wa baby-cayenne-peper  in die slaapcapsules steken dan Drip? Pakt da ook ma mee naar Kontich als je tegen komend weekend wil

Ik ken het gevoel Drip, vorig jaar ook aan de hand gehad, bij invoer uit Duitsland.

Makelaar kan er ook niks aan doen, het is bij de administratie dat ze hun slaappil in de ochtend nemen… .

Nog een beetje geduld… komt wel goed! 

Ook aan de hand gehad maar een paar dagen later is dat wel in orde gekomen, toen ben ik in Alken alles gaan afgeven en was het snel gepiept 

XXX

Ook al heb ik netjes de preregistratie van DIV succesvol ingevuld, de makelaar slaagt er niet in om het af te werken.
                      Beter nog, DIV laat weten dat dit digitaal niet kan…
                      Ik had preventief al een afspraak gemakt bij het DIV kantoor Kontich nu donderdag.
                      Ga daar op mijn blote knieën zitten om te vragen dat ik vrijdag het inschrijvingsbewijs krijg.
                      Ik vrees er weer voor.

awel awel ….hoe zit het nu. Heeft die Macan ondertussen zijn Belgisch paspoort???

XXX

@ Harley G 

Proficiat, Peter! 
                            De Macan heeft ook effe op mijn lijstje gestaan.  In GTS uitvoering voor jou het ideale compromis tussen luxe reiswagen en sportwagen. 
                            Misschien zet ik hem op mijn lijst ter vervanging van de Boxster waar mijn wederhelft en ons hondje niet samen inpassen (wanneer ik er ook bij ben) ?

Proficiat Peter, zeer mooie Macan Gts!
                              Geniet er met volle teugen van!

[quote=”kleinekastenteufel post=285732″]Weeral de totale wansmaak nabij. Wij beginnen het te geloven dat bij de gemiddelde autofreak de kar het verlengde moet zijn van een veel te kort pietje (“tuutje” in het W.-Vl.). Wij vrezen dat hun vrouwen/vriendinnen van het zeer volgzame sletterige soort zijn.
                                Ik beken vooraf dat mijn “tuutje” alleen zal dienen om azijn te pissen. Laat het proza maar komen, in gelijk welke stijl.
                                 [/quote]
                                Ik ben het met je eens wat de wansmaak betreft. 
                                Maar zo volgzaam of sletterig zijn die vrouwen niet hoor. Het is gewoon dat onze vrienden hier demonstreren of uiten wat thuis niet door de beugel kan. 

XXX

Op een gegeven moment ben je op een punt gekomen in het leven dat je er enkel nog kan naar kijken, naar die kontjes.
                                  Dus post gerust op deze topic, ik ben niet boos.
                                  Ik weet dan wie er enkel nog kijkt naar zulke kontjes 

Intussen onderweg van Lux naar den Belgique. Douane intussen al digitaal ingediend.
                                  Ben benieuwd hoe lang ze er over gaan doen voordat alle docu in orde zijn en we naar Italië kunnen rijden met de Mac…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.