Drips ‘nieuwe’ Macan GTS

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Macan Drips ‘nieuwe’ Macan GTS

• Maker
    Discussie
  • Allez kom, word het dan eens geen tijd dat onzen Drip foto’s post van zijn nieuwe Macan GTS ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
    • Weeral de totale wansmaak nabij. Wij beginnen het te geloven dat bij de gemiddelde autofreak de kar het verlengde moet zijn van een veel te kort pietje (“tuutje” in het W.-Vl.). Wij vrezen dat hun vrouwen/vriendinnen van het zeer volgzame sletterige soort zijn.
      Ik beken vooraf dat mijn “tuutje” alleen zal dienen om azijn te pissen. Laat het proza maar komen, in gelijk welke stijl.

Suggestie   
        Misschien een apart topic betreft de stoelverwarming/ventilatie van Macan ( GTS) 
        Ik weet niet of Drip blij is met al die “half blote kontjes”  op zijn mooie alcantara/ lederen bekleding   

[quote=”Rollie post=285722″]Zet daar eens stoelverwarming voor op!
           [/quote]
          nee eerder de stoel “ventilatie” ….

oei, sorry
            ik dacht dat ik die van uwe targa niet mocht plaatsen

Zet daar eens stoelverwarming voor op!

XXX

Kom kerel, je had beloofd om dit zeker niet te posten… 
                Maar ik moet eerlijk toegeven, lekker kontje 

Hierbij nog een extra foto van Drip’s Macan GTS

Proficiat Peter genieten maar met de Macan GTS

Dikke proficiat maat!

XXX

Mijn 11je is naar zuid Nerderland verhuisd.
                        Oldtimerverhaal is wel niet helemaal gedaan, heb samen met de zoon een alternatief gekocht… 

Hola Peter, proficiat met de aankoop en effectief véél plezier en veilige kilometers gewenst met de nieuwe aankoop !
                          Is deze voor de Zondag en hou je de targa of is dit het (voorlopig) einde van je “classic” era 

Proficiat Peter,

Veel plezier Drip met deze nieuwe tak van sport!!

Dank u mod om dit topic af te splitsen. Er volgen nu best nog een groot aantal foto’s. Vind ik.

Nee hoor, we zijn gewoon wat afgedwaald 

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.