Drone en Porsche

Home Forum Zeverhoekje Drone en Porsche

• Maker
    Discussie

• Ive

Zijn er mensen die ervaring hebben met het filmen/fotograferen van hun Porsche met een drone?
      Ik ben van plan om mij een drone aan te schaffen om af en toe een filmpje te maken van de Porsche, en om mee te nemen naar treffend of bijeenkomsten om een leuk filmverslag van de dag te maken. (en dan eventueel hier op het forum te posten)
      Ik heb zelf al een tijdje een GoPro 3 en deze zou ook onder een drone bevestigd kunnen worden.

Wie heeft er één? welke? ervaring?

Filmpjes mogen natuurlijk ook altijd gepost worden hé 😆

Ik heb interesse in de Parrot bebop, kompleet met extra besturing komt deze wel op een dikke 800€

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • fans van een niet nader te noemen hollands biermerk? en dan wss omdat ze nooit eerder kwaliteitsbier gedronken hebben.

[quote=”deepee” post=230439][/quote]
          Iemand een idee waarom sommige een ster op hun dak hebben?

@ deepee = van waar heb je die foto
              Zou wel wat close ups willen zien ter inspiratie
              Lijken mijn allemaa ‘op-ge-leuk-te’ exemplaren :lekker:

drone.jpg

@ Ive: die duurdere was een DJI Phantom 1 of 2… weet ik niet meer. Was alleszins niet de mijnne. Mijn budget is daar niet toereikend genoeg voor.
                  Gecrasht hebben we er niet mee, gefilmd wel want daar hangt standaard een camera onder.

de Iphone was een Parrot droge van ca 60 eur.

/AmbuRaf

Ive

héhé, Ik ben mij daar wel héél bewust van hoor, vandaar dat ik het ook voorzichtig wil aanpakken, zoals in mijn eerste post al gezegd.
                    Maar ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om mooie filmpjes in mekaar te knutselen en dan kom ik tegenwoordig vaker en vaker bij de drone terecht 😀

Volgende week ga ik eens bij een modelbouwcenter in Antwerpen mijn licht opsteken, want op hun website verkopen ze verschillende drones

Leuk idee!

Was maar een grapje, maar kan me voorstellen dat veel mensen er wel een probleem mee hebben. :drink:

Ive

@Amburaf:
                          Welke type of merk was dan die duurdere? En heb je die nog of is die ook gecrashed? Heb je er zelf ook mee gefilmd? :think:

@Bladerunner
                          :
                          Boodschap is duidelijk 😀 Maar het is ook niet de bedoeling om in de badkamer van de buurvrouw te loeren. Enige bedoeling is om mooie filmpjes te kunnen maken op treffens vanuit de hoogte of langszij, die ik dan mee kan monteren in de rest van de opnames die ik op statief en met de glidecam maak. In dat opzicht is er geen verschil met gewoon filmen.
                          In dat opzicht kan “Johnny de dronehunter” ook “Johnny de smarthphone-hunter” zijn. Daar heb ik dan weer meer problemen mee 😆

ps: het is ook niet de bedoeling om deze topic te gebruiken om de discussie over privacy te voeren, maar om een goede drone te vinden voor mijn bedoelingen, en die kan iedereen zien in het eerste filmpje :applaus:

screen_shot_20140730_at_5_37_00_pm_png_CROP_promo-mediumlarge.png

Vliegen met een Drone is poepsimpel. Heb al met een tweetal types gespeeld…

speelgoedje voor de Iphone – supergevoelig en – helaas – nogal onderhevig aan slechte bluetooth verbinding, dus veel gecrasht 😥

serieuzer speelgoed met professionele afstandbediening. Superstabiel met windcompensatie, blijft (bleef) tot een goede 20 km/h windsnelheid vanzelf stabiel hangen… levensduur batterijen was ca. 30 minuten.

Mvg /AmbuRaf

heel wat rijders verwijderen hun NR plaat tijdens eventsdie niet op de openbare weg doorgaan 💡

Ive

Het lijkt mij idd tof om zo’n filmpjes te maken, uiteraard mits er geen bezwaar van de bestuurder is want ik kan mij wel al inbeelden dat niet iedereen graag zijn nummerplaat op een filmpje heeft.

Ik heb nog geen ervaring met het vliegen met de drones, maar al wel ervaring met heel wat opzoekwerk en de moderne drones kun je vrij gemakkelijk bedienen via smartphone of tablet.

Het zou wel een leuk idee zijn om te komen filmen op de driftday in januari 😀 :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.