Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 150)
      • @Plumber
        heel veel sterkte aan jullie allen toegewenst en we duimen hier in Spanje mee dat er toch goed nieuws kan komen.

Iedereen zegt, we gaan genieten en minder werken, meer profiteren enz. Weinigen doen het, velen wachten tot de tijd ons uiteindelijk ingehaald heeft…
        Ziekte, ongeval en zo veel meer kan alles op zijn kop zetten. Het is ook niet makkelijk sommige beslissingen te nemen en soms kan het ook niet maar 1 ding is zeker, wat je ook doet…. Geniet van elk moment en wees gelukkig met hetgeen je doet en hebt, niet ongelukkig over hetgeen je wil doen of een ander heeft….

@plumber, courage zoals men in het frans zegt. Verschrikkelijk nieuws. Bedankt om dit toch te delen en onss te doen nadenken over waar we soms mee bezig zijn (muggeziften, luxeproblemen, opwinden, 25pk meer, enz enz)

Sterkte!

Verschrikkelijk ! 🙁

123

geen idee waarover het gaat, alle posts zijn toch toegankelijk op het forum?
              zoekbaar?

Met alle respect als toelichting dan voor de onwetenden. Dit ging niet over die rit lieve mensen, daar zat de familie niet op te wachten waarvoor alle respect, dat was compleet duidelijk. Met Wims Legacy verwees ik naar alle kennis en ervaring die Wim al die jaren, dag in, dag uit, hier met ons heeft gedeeld via het forum. Maar het is niet de bedoeling om te gaan roeren, zeker niet, maar wel als reminder voor degenen die hem (en postuum) toezeggingen (beloften) hebben gedaan om die kennis toegankelijk te maken, zeg dat dan niet, beloof dat dan niet, probeer het niet af te schuiven maar doe het gewoon. Ik heb hem nix beloofd of toegezegd. Als ik zelf iets toezeg, maak ik het ook waar, dus valt me de braakliggende Legacy een beetje tegen!! En als er achter de schermen reeds aan wordt gewerkt, dan zou dat natuurlijk geweldig zijn, en dan hierbij mijn welgemeende excuses voor mijn ongeduld en het voor mijn beurt spreken …

Sterkte Plumber !!! Wij duimen mee !

Over Wim, er was inderdaad een groepje bezig om iets ter nagedachtenis van Wim te organiseren.
                  Echter na contact met zijn familie genomen te hebben op hun vraag afgeblazen, we waren welkom bij Timo, maar zonder ruchtbaarheid en liever niet ter ere van Wim.
                  Uit respect voor hen en om hen op hun manier hun verlies te laten verwerken samen besloten dit niet te organiseren.

Maar ik ben het eens dat we misschien wel eens moeten nadenken om hem hier op een andere manier te eren, dus shoot !

123

[quote=”gdpsuz1982″ post=277896]Mart, wat bedoel je met onderstaande over wat er aan Wim ‘beloofd’ werd ? ik was toen net forumlid dus nog teveel met mijn net aangekochte Porsche bezig om te begrijpen wat er allemaal aan het gebeuren was …

[quote=”Mart” post=277883]
                    (En wat teleurstellend jammer, dat in tegenstelling tot alle toezeggingen aan hem, hier postuum dus helemaal niets met zijn Legacy gebeurt.)
                    [/quote][/quote]

er ging ergens een initiatief komen om eea te herdenken met een rit of weet ik veel.
                    zie:
                    https://porscheforum.be/forum/38-zeverhoekje/127813-droom-ten-einde?start=96#263063

maar leek mij toch al redelijk voorspelbaar dat daar uiteindelijk niet veel van zou in huis komen (en voelde me zelf ook helemaal niet aangesproken om het zelf te doen , ik ben hoedanook niet aan groeps ritten)

Mart, wat bedoel je met onderstaande over wat er aan Wim ‘beloofd’ werd ? ik was toen net forumlid dus nog teveel met mijn net aangekochte Porsche bezig om te begrijpen wat er allemaal aan het gebeuren was …

[quote=”Mart” post=277883]
                      (En wat teleurstellend jammer, dat in tegenstelling tot alle toezeggingen aan hem, hier postuum dus helemaal niets met zijn Legacy gebeurt.)
                      [/quote]

XXX

@ plumber: geniet van elk moment en maak iedere dag de moeite waard
                        sterkte

@ plumber: heel veel sterkte

Wat een tragedie Plumber, heel veel sterkte, kracht en beterschap, misschien heeft er es een keertje iemand geluk in deze, dat zou nog es geweldig zijn …

Zo Yellow, die komt ook als een donderslag bij heldere hemel zekers, vervelende tijden dus, maar ik kan je verzekeren na regen komt zonneschijn, uiteindelijk, Join de Club!

Fijn wel, dat we Wim nog es achteraf mogen prijzen, wat een Topper was die man!!

En voor een ieder, Hier en Nu gebeurt het doorgaans (niet gisteren en ook niet morgen), nergens anders, dus elke dag maar het beste ervan maken, meer kunnen we niet doen …

Maar ook, de P. vrienden die ik veel te weinig zie, en die momenteel ook strijd leveren, hou je haaks, ik hoop dat we in de toekomst de glazen nog vaak mogen laten klinken. Al zouden we dat dus maar beter vandaag kunnen doen … hebben we nog ergens een leuke NajaarsMeeting op het programma?

Plumber,

Ik hoop van harte op goed nieuws vandaag.
                              We leven mee met jou en je gezin.

Sterkte! Hopelijk vandaag toch een beetje hoopgevend nieuws….

Beste plumber,

Het is maar als zoiets in jouw onmiddellijke nabijheid gebeurt dat je aan den lijve de volle impact ondervindt. Je staat machteloos… Wij duimen allemaal voor de best mogelijke uitkomst.

Mijn echtgenote besloot mij na 35 jaar en 8 maand te dumpen, zonder enig overleg. Hoewel van een veel kleinere orde, ook niet leuk, maar ik heb me toch heel snel herpakt zoals de intimi hier weten. Men moet inderdaad genieten van ieder moment en elk samenzijn.

Een wijs man zei me ooit: other people! Dat is wat telt: onze relatie met elkaar. En dat klopt..

Sterkte!

Ive

Heel veel sterkte en de moed niet opgeven, hoe zwaar ook. Velen duimen ongetwijfeld mee

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.