Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 150)
      • Hallo Wim, ik heb er totaal geen woorden voor , het overrompeld me gewoon .
        Ik wens jullie veel sterkte toe .
        Mvg Jacques

Hey Wim

Fuck man ik lees juist je bericht ben er stil van…..

Ik heb je exact 6j geleden leren kennen hier op het forum, en op 15 augustus 2012 heb ik je voor de eerste keer irl ontmoet, toen we samen naar Warmond reden om mijn huidig Ptje te keuren…..toen heb je ons ook vertelt over de K…
          Sindsdien zagen we elkaar om de +/- 6 maand meestal vluchtig bij CCR effe bij babbelen iets drinken.
          En telkens was jij een en al optimisme, altijd lachen nooit klagen….
          Hard te horen dat de K het nu na 16j toch nog gaat winnen.

Fuck Fuck….man

Veel sterkte aan jou, Rita, Timo en ….

Wim…, hier word ik even stil en niet goed van, ik heb je nooit persoonlijk ontmoet maar door je schrijven hier op het forum had ik toch het gevoel dat ik je kende…, sterkte man, voor jou en je gezin…

Hi Wim,

Je bericht valt me zwaar, nog iemand die je nooit live ontmoette. Je ‘voetdruk’ op deze site is zeer groot, je bijdrages aan het forum zijn van het hoogste niveau. Mijn medeleven heb je. Wens je heel veel sterkte, steun en genegenheid toe. This sucks big time.

:respekt: :respekt: :respekt:

Bedankt, Sharkey!

En daar sta je dan met je mond vol tanden. Alsof ik het niet goed gelezen heb. Nogeens moeten lezen. Godver, Wim! Je hebt je verhaal gedaan toen we op bezoek waren in de zaak. Je bent een vechter. Dat hebben we hier ook gemerkt! :mrgreen: Die Klote ziekte met grote “K”, heeft je terug te pakken.
                Zo verrekte jammer om dit te moeten lezen. Ik had je je campertocht zo gegund!
                Ik zou niet weten wat ik je nog kan toewensen. Misschien dat dat je de tijd die je rest nog kan vullen met de echt belangrijke dingen maar ik twijfel er niet aan dat je dat zowiezo zal doen.
                Sterkte aan jou en je familie! Ik denk dat ik wel mag zeggen dat je van onschatbare waarde bent geweest voor het forum met je kennis en de ontelbare uren die je als moderator hebt besteed aan het forum!
                Vele Porschisten zullen je eeuwig dankbaar blijven.
                Ciao!

Hier zijn geen woorden voor 😥
                  Veel sterkte aan jou en je familie…

Dag Wim, ik heb je nooit ontmoet, maar ik denk dat ik weinig van je berichten gemist heb hier op het forum. Het voelt een beetje vreemd aan om dit hier te lezen, zelfs al ken ik je niet.
                    Ik wens jou en je familie veel kracht en sterkte voor de komende periode.

Vreselijk nieuws Wim. Troostende woorden schieten hier tekort want zulk nieuws is niet te bevatten.
                      Ik kan me niet voorstellen door welke kwellingen je momenteel moet gaan. Wij hebben elkaar nooit ontmoet en toch voel ik enorm met je mee.
                      Omring je met allen die je een warm hart toedragen en met iedereen waarvan jij houdt.
                      Ik wens je enorm veel kracht toe.
                      In diep respect.
                      Norbert

Beste Wim,

Ik wil u bij deze zeer veel sterkte wensen. Is mss cliché ik weet het maar hier schieten woorden te kort.
                        Sterkte aan u en uw familie.
                        Mvg
                        Rudy &. Veronique

Ps als er wat zou zijn waarmee wij en gans het forum u zouden kunnen helpen laat dan zeker niet na dit te melden

Ik heb je nooit ontmoet Wim, maar steeds je berichten gelezen. Veel sterkte man !

En dan staat de tijd stil en wordt alles zo onbelangrijk….
                            Wim toch….

Wim, wat ben ik geschrokken van dit nieuws. Ik ben er stil van …woorden schieten tekort.
                              Naast alle narigheid hoop ik dat je nog veel liefde en geborgenheid mag ervaren. En dat je uit de kleine gebaren kracht kan blijven putten …

Hoi Wim.
                                Heb even moeten slikken toen ik je bericht las.
                                Een vreselijk slecht kloooote bericht.
                                Heel veel sterkte.

Geen woorden voor Wim ben er ook ondaan van !!

Och komaan Wim, geen woorden voor 😥
                                    Maakt me echt droef !

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.