Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 150)
      • Amai, wat n verhaal… om stil van te worden…. sterkte voor jullie allemaal…

Mijn haren gaan hier weer overeind bij dit verhaal, wij wensen jullie veel sterkte in deze moeilijke periode..

Je hart breekt bij zulke triestige verhalen en het bewijst nogmaals hoe breekbaar een mens is.
            Ik wens je vrouwtje, de kinderen en jezelf heel veel kracht toe en hopelijk kunnen de artsen nog de situatie keren.
            Respect voor jullie.
            Norbert

sterkte en respect !!!

Heel veel sterkte voor uw gezin plumber , hopelijk een beetje goed nieuws maandag.

Hallo Iedereen,

Ben al ettelijke jaren lid van dit forum en niettegenstaande ik niet elke week op dit forum actief ben kom ik regelmatig toch eens kijken…

Kom nu toevallig op het topic van Wim, de tranen schieten mij tegelijk in de ogen.
                  Ben met verstomming geslagen over Wim, ik kende hem niet echt. Heb wel altijd diep respect gehad voor hem, altijd stond hij iedereen bij met raad en daad. Is ondertussen al even geleden dat het blijkbaar gebeurd is, daarom is het nieuws niet minder erg.

Daarom dat ik even mijn verhaal wil doen.
                  Exact 3 weken geleden (op 3 augustus) had ik een motorweekend gepland met vrienden en mijn vrouw.
                  Mijn nieuwe motorfiets had nog maar 500km en moest dringend ingereden worden voor de reis naar Italië, gepland op 10 augustus.

We waren nog maar in de buurt van Dinant toen mijn vrouw plots een epilepsie aanval kreeg op de motor.
                  Gelukkig niet gevallen, ambulance gebeld, MUG, etc…
                  Opname in het ziekenhuis van Namen.
                  Eerste resultaat na de scan op zaterdag: gezwel in de hersenen.
                  Resultaat op maandag na de MR scan: tumor in de hersenen welke zsm diende verwijderd te worden.
                  Operatie op vrijdag 9 augustus.
                  Eerste diagnose: kwaadaardige agressieve kanker.
                  Kanker niet te genezen, enkel te stabiliseren met chemo en straling.
                  Levensverwachting niet hoopvol…

Op dinsdag 13 augustus mocht ze naar huis komen.
                  En op zondag kreeg ze alweer een epilepsie aanval, terug ziekenhuis opname, onderzoeken, etc…

Nu maandag mogen we naar de chirurg voor de resultaten van de biopsie… Bang afwachten tot dan…

Mijn vrouw is 46 jaar; onze wereld is ingestort. Enkel vertwijfeling, onzekerheid is achtergebleven bij mijn vrouw, bij mezelf en onze 2 jonge kinderen…

Kwil dus nog maar eens een open deur instampen: GENIET VAN ELKE DAG WELKE JE MAG BELEVEN, het kan allemaal sneller voorbij zijn dan je denkt…

Greetz,

Een Porsche lover

Idem dito! Zal hem niet snel vergeten….

Ive

Af en toe sta ik hier toch nog eens bij stil. Hoe snel de jaren passeren, hoeveel of hoeweinig tijd ons nog resteert, hoe deze best in te vullen.
                      Respect voor Wim

[quote=”CARMANIACS” post=263269]Het kan soms snel gaan en ik heb Wim niet persoonlijk gekend of ooit ontmoet toch moet ik hem bedanken. Ik heb thuis aan vrouw en kinderen het verhaal laten zien en er nog eens op gehamerd dat we dringend meer van het leven moeten genieten.Dingen doen die we steeds maar om welke reden dan ook uitstellen. We leven niet om te werken maar werken om goed te kunnen leven. En vooral we moeten ons minder zorgen maken over wat en hoe binnen 10 jaar en wat denken de mensen rondom ons over ons. Zelf heb ik in de familie al enkele familieleden heel plots zien te gaan. Sommigen zelfs op heel jonge leeftijd. Een leeftijd waarop men nog geen echte zorgen heeft buiten de schoolbanken en het vinden van een vriendje of vriendinnetje. Maar eveneens ook op een leeftijd waar je bijna kan genieten van de welverdiende rust na zoveel jaren bijna letterlijk dag en nacht gewerkt te hebben.

En jawel hier thuis hebben we besloten om er vanaf nu eens wat meer te gaan genieten. We hebben besloten om een tweede verblijf in het zonnige Spanje te gaan kopen. Om hopelijk daar binnen enkele jaren definitief te kunnen gaan wonen. Dus in april zijn we al een week richting Torrevieja. Via een projectontwikkelaar hebben we al enkele mooie huizen te koop gevonden. En ik wou al langer mijn jongensdroom opbergen maar we zijn eruit geraakt. De 996 4S is al terug verkocht en ik heb van de wederhelft groen licht gekregen om mijn droom te kopen. Dus als alles goed gaat zal in plaats van de mooie Duitse een nieuwe Italiaanse in huis komen. Dus richting de dealer en gaan informeren. Maar ik blijf met beide voeten op de grond. Maar zeg ook het is nu of nooit. En nooit staat niet in mijn woordenboek dus het zal nu worden.

Dus Wim duizendmaal bedankt om een mens zijn ogen open te doen. Moest ik het nog kunnen ik trakteerde je op een glas :engeltje:[/quote]

Ik heb enkele jaren geleden hetzelfde gedacht en gedaan.
                        Eerst huisje in Z Frankrijk.
                        Daarna in zuid Spanje ( tussen Malaga en Marbella) ivm betere weer in winter.
                        Porsche gekocht voor dagelijks gebruik.
                        Heerlijk genieten.

ook even niet op het forum geweest..; slikken.

Heb Wim de eerste keer ontmoet bij de Rit voor Niel Ponsaerts in 2007, om mee te helpen één van zijn Niels laatste wensen te vervullen…

Doe Niel de groeten daarboven Wim!

RILLAAR.JPG

Hier wordt een mens even stil van ….

R.I.P. Wim

damn, ff niet op het forum geweest, drukdrukdruk, men kent dat….. 😯 🙁

Wim, het gaat je goed hierboven :respect2: :applaus: :salut:

+1

Voor het eerst in een paar maanden terug op het forum en dan dit verschrikkelijke nieuws, mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden van Wim.

Een man met het hart op de tong, zijn inzichten zullen erg gemist worden……

heb u pm gestuurd aangaande spaans vastgoed.

Het kan soms snel gaan en ik heb Wim niet persoonlijk gekend of ooit ontmoet toch moet ik hem bedanken. Ik heb thuis aan vrouw en kinderen het verhaal laten zien en er nog eens op gehamerd dat we dringend meer van het leven moeten genieten.Dingen doen die we steeds maar om welke reden dan ook uitstellen. We leven niet om te werken maar werken om goed te kunnen leven. En vooral we moeten ons minder zorgen maken over wat en hoe binnen 10 jaar en wat denken de mensen rondom ons over ons. Zelf heb ik in de familie al enkele familieleden heel plots zien te gaan. Sommigen zelfs op heel jonge leeftijd. Een leeftijd waarop men nog geen echte zorgen heeft buiten de schoolbanken en het vinden van een vriendje of vriendinnetje. Maar eveneens ook op een leeftijd waar je bijna kan genieten van de welverdiende rust na zoveel jaren bijna letterlijk dag en nacht gewerkt te hebben.

En jawel hier thuis hebben we besloten om er vanaf nu eens wat meer te gaan genieten. We hebben besloten om een tweede verblijf in het zonnige Spanje te gaan kopen. Om hopelijk daar binnen enkele jaren definitief te kunnen gaan wonen. Dus in april zijn we al een week richting Torrevieja. Via een projectontwikkelaar hebben we al enkele mooie huizen te koop gevonden. En ik wou al langer mijn jongensdroom opbergen maar we zijn eruit geraakt. De 996 4S is al terug verkocht en ik heb van de wederhelft groen licht gekregen om mijn droom te kopen. Dus als alles goed gaat zal in plaats van de mooie Duitse een nieuwe Italiaanse in huis komen. Dus richting de dealer en gaan informeren. Maar ik blijf met beide voeten op de grond. Maar zeg ook het is nu of nooit. En nooit staat niet in mijn woordenboek dus het zal nu worden.

Dus Wim duizendmaal bedankt om een mens zijn ogen open te doen. Moest ik het nog kunnen ik trakteerde je op een glas :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.