Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 150)
      • Even slikken als ik dit hier lees! Al een aantal maandjes niet op het forum geweest en dan lees je dit!

Bedankt Wim voor alle tips die je me stuurde!
        Rust in vrede, het ga je goed….

Rust in vrede Wim en moge je daarboven met gouden Porsches op eindeloze bergwegen toeren.

denk dat je de opgehaalde centen dan beter doneert aan het forum, Wim wou immers dat het forum deftig zou werken en om dat te bereiken zijn er centen nodig, of zijn jullie de heftige posts van eind vorig jaar al vergeten??? Lees ze dan mss nog eens dan weet je dat Wim het allerbeste wou voor het forum. Een forumbijdrage zou ook al een goed begin zijn om Wim te bedanken voor alles wat hij voor het forum betekend heeft :respekt:

Ben zeker ook geïnteresseerd in een rondrit o.i.d. ter herdenking van Wim alsook van andere slachtoffers van kanker.
              Kom Op Tegen Kanker ?

RIP Wim,
                Diep respect voor alles wat je hier voor het forum deed, we gaan je naslagwerk goed in ere houden !
                Nog meer respect dat je hier in je laatste levensuren nog afscheid komt nemen, groots !

Veel sterkte aan je nabestaanden, familie en vrienden.
                Het ga je goed daarboven !
                De volgende Palm drinken we op je gezondheid.

Jorgen

ps, zeer goed idee Igor !

+1 Igor :up:

Nu ik dit alles lees bekruipt mij weer een koud gevoel 😥 😥
                    Wim heeft in de weinige keren dat ik hem mocht ontmoeten een diepe indruk achtergelaten op mij.
                    R.I.P. Wim
                    Sterkte aan de familie en vrienden.

Brouwerij lijkt mij eerder een stop punt dan start punt :drink: :drink:

@ Drip, werkgroep is een goed idee.
                        @ Deepee: De startplaats is een goed plan, bij deze mag ik ervan uitgaan dat ge U ook vrijwillig hebt opgegeven voor het werkgroepje… :mrgreen:

+1 met als startpunt brouwerij Palm, een beter eerbetoon kan ik me niet bedenken :drink:

XXX

Wim, geef ze van jetje waar je heen gaat, het ga je goed. :respect2:

@ Igor, ik zat met hetzelfde gevoel en idee, wil hieraan best meewerken.
                            Best een ander topic starten daarvoor of een werkgroepje.

yep, zeer goed idee Igor :first:

+1

Vind ik persoonlijk een goed idee…

Rust in vrede Wim

Godver Wim, ik zoek naar woorden en er zijn er geen en als ze er al zouden zijn komen ze te laat, en toch hebben wij de keuze om er een positieve draai aan te geven. Uit je posts in het algemeen maar die in deze topic in het bijzonder en aan de schaarse keren dat ik je ontmoet heb onthoud ik vooral positivisme en moed. Dus onder het moto: “Destruction leads to a very rough road but it also breeds creation” bij deze een oproep om een jaarlijkse PFB carbio-Wim rondrit te organiseren. Het is misschien wat vroeg dag om zo een oproep te lanceren maar ik denk dat Wim ons liever zou zien lachen dan huilen. “Let’s not dweil on death but celebrate life.”
                                    Wat mij betreft wordt het een betalende rondrit waarvan we de opbrengsten aan een goed doel schenken. Het maakt de ellende misschien net iets minder zinloos.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.