Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 150)
      • Ik heb een berichtje gestuurd naar zijn zoon, maar ik leidt uit Wim zijn laatste berichtje af dat hij er vorige week woensdag zelf voor gekozen heeft om in te slapen… :

Als iemand nog de laatste stand van zaken weet dan graag info.
          We leven allemaal met hem en de fam mee.
          Het blijft door je hoofd spoken met de vraag hoe het met hem zal zijn!!!

Ik vrees dat je goed gelezen hebt, Bones…
            Wim had in een pb laten weten dat hij allicht het einde van vorige week niet zou halen. Afhankelijk van bepaalde “omstandigheden” laten we zeggen.
            Ik vrees dat het zijn laatste post was hier op het forum. Het minste wat je kan zeggen, is dat het forum hem heel nauw aan hart gelegen moet hebben want weinigen zouden in zijn toestand nog de moeite nemen om iets te schrijven! :respect2:
            We zullen je niet vergeten, Wim!
            Bedankt!

Maar een verkeerde diagnose is er niet gesteld, het gaat zo snel nu ( 4 weken vanaf uitslag) berg afwaarts dat ik al aan beademing lig, en deze middag krijg ik mijn laatste cocktail, maar of die zo gaat smaken weet ik niet. 😆

Ik denk niet dat Wim er nog is jongens 🙁

Zie dit nu pas 🙁

Veel sterkte Wim!

Veel sterkte Wim , ik heb je enkele keren ontmoet , je bent een man met een gouden hart

Veel sterkte toegewenst aan jou en je dierbaren Wim.

Wim,
                      Misschien lees je dit niet meer maar wij zullen uw tips nog jaren dankbaar kunnen lezen op het forum.
                      Het zal een ‘digitaal standbeeld’ worden in het forum. Dank.
                      Veel sterkte en ook aan uw familie.
                      Peter

+ 1 :up:

Laat dit een wijze les zijn voor ons allemaal. We lopen hier maar kort rond en kunnen er dus maar beter het beste van maken. En hopen dat we daarbij een goede indruk nalaten, zoals Wim.

Tot hier toe stil gebleven… want wat moet je zeggen, wat moet je wensen…
                            Bedankt voor je meerwaarde Wim ! We gaan hier altijd een plaatsje voor je op het forum houden.
                            Het meeste van je tips en goede raad zit allemaal in mn backup en zal in de toekomstige versies van het forum geintegreerd worden zoals we het al jaren aan t plannen zijn, maar zoals je zelf aangaf, het loopt allemaal niet altijd zoals je wil.
                            Het ga je goed, we zullen nog vaak een je denken met een lach, en voor je familie en naaste vrienden, veel sterkte.

En toen werd het stil, heel stil, bij eenieder van ons …
                              Laat de Porsche Sound maar volop klinken in je nieuwe wereld Wim, dank en respect voor je ontelbare bijdragen.
                              Sterkte voor je naasten.
                              Take care.

Beste Wim,
                                Ik mocht je éénmaal ontmoeten bij CCR. Het werd een zeer aangename namiddag en het betekende veel voor mij dat mijn porsche je goedkeuring kreeg en dat je ook zo gepassioneerd was door de 3.2. Bedankt voor al je raadgevingen en veel sterkte.

Onwezenlijk is dit !!
                                  Heel veel sterkte aan alle betrokkenen.

Ook voor jouw veel sterkte Xaverius.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.