Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 150)
      • Beste naamgenoot
        Met plezier lees ik hier al geruime tijd jouw bijdragen, die altijd getuigen van de nodige kennis en redeneringsvermogen. Gisterenavond las ik deze bijdrage voor aan mijn vrouw. Zij verloor jaren terug haar beide ouders aan kanker, 60 en 61 jaar, ook mensen met nog boordevol plannen. Dit op 2 jaar tijd, elk na diagnose nog slechts enkele maanden geleefd. Beide zaten we met tranen in de ogen toen ik jouw openingspost voorlas. Spendeer je resterende tijd met de mensen die je dierbaar zijn. Al de rest, tevreden of niet, steek er geen tijd en energie in, want die heb je niet. Ze moeten het maar begrijpen. In de mate van het mogelijke, schrijf nog wat, neem nog wat video op. Of niet als je geen zin hebt. Het ga je goed op je grote reis, en voor wat het waard is, hier op het forum wordt je niet vergeten.
        Veel groeten en sterkte gewenst.
        Wim

0

+ 1, veel sterkte

0

Sterkte Xaverius!

0

Beste Wim,

Voor wat het waard is. Nog geen drie maanden geleden verloor ik mijn echtgenote aan dezelfde smeerlapperij.
              Praat voor het te laat is met je dierbaren over de zaken die nog moeten gezegd worden, ook al ligt dat soms moeilijk.
              Zorg dat je dierbaren je stem opnemen zodat ze die nooit vergeten.

Het leven is kut met peren. Ik mis mijn lieve vrouw, moeder van mijn kinderen.

Het ga je goed en tot ooit.

Groet

RM

0

Geen woorden enkel een traan wegpinken
                Het gaat je goed :respect2:

0
                PM

Wim, bedankt voor alle info en tips die ik hier van jou mocht ontvangen. Het ga je goed…. :respect2:

0

Wim, we weten niet waar je eindbestemming zal zijn. Wat ik zeker weet, is dat ze er nen toffen kadé gaan bijkrijgen.
                    Nogmaals dank voor je tips, trucs en kennis.
                    Met tranen in de ogen, we gaan je missen Wim !!!

0

Ik heb een paar vragen gepost hier en steeds was jij als één van de eerste om te helpen. Mijn diepste respect en ik hoop dat je de tijd die je nog rest bij je naaste mag doorbrengen.

0

Zo triestig…..
                        Veel sterkte aan alle betrokkenen.

0

Hey Wim,
                          als het een troost mag zijn….
                          Al je mededelingen hier op ‘t forum blijven (waarschijnlijk) voor altijd vereeuwigd

Guido

0

🙁

:respect2:

0

Alles is gezegd, alles is geschreven.
                              Geen woorden om nog iets zinnigs toe te voegen.
                              😥
                              Wim enkele keren ontmoet, het zal me steeds bijblijven. Zo een mooie mens waar we zo plots afscheid moeten van nemen.
                              Dju toch.
                              Sterkte voor vrienden en familie.
                              Linda, Patrick en de Porschisten.

0

Wim verdomme man :bounce: :bounce:
                                Ik heb je enkele malen mogen ontmoeten.
                                Ik heb veel respect voor U als mens en uw kennis.
                                Jij hebt ook een fantastische zoon :up: :up:
                                Ik ben blij dat ik jullie heb mogen leren kennen.
                                Ik wens U en uw familie het beste toe voor nu en later.

0

:respect2: voor je kennis
                                  :respect2: voor jou Wim als persoon
                                  :respect2: voor je beslissing
                                  Heel veel sterkte voor jou en je familie , we zullen jou nooit vergeten.

Hendrik en Nicky

0

Je zal dit vermoedelijk niet meer lezen Wim, maar respect voor alles wat je voor ons en het forum gedaan hebt en respect voor je beslissing. Sterkte voor je familie. Je zal hier zeker gemist worden en nooit vergeten :respect2:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.