Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 150)
      • Tonnen respect voor de manier waarop je met deze situatie omgaat Wim.
        Een voorbeeld voor ons allemaal.
        Veel weten is leuk; iets goed kunnen eveneens maar indien je met bezonnen hoofd je problemen kunt aanschouwen dan ben je pas een echte man.
        Jij bent er een..!
        Heel veel sterkte voor jou en je geliefden.
        Zeer genegen.
        Norbert

0
        Wim

Forumleden,ook namens mijn vrouw en Timo, bedankt voor alle mooie woorden die ons ontzettend gesteund en ontroerd hebben. :up: :up: :up:
          Ook al waren we het soms (eind vorig jaar) niet eens met onze meningen.

Maar een verkeerde diagnose is er niet gesteld, het gaat zo snel nu ( 4 weken vanaf uitslag) berg afwaarts dat ik al aan beademing lig, en deze middag krijg ik mijn laatste cocktail, maar of die zo gaat smaken weet ik niet. 😆

Het gaat jullie goed, ik ga op reis en lekker uitrusten. :salut:

0

Een week niet op het forum geweest , en dan zo iets lezen Wim ! Dit is schrikken voor mij , wat moet dit dan voor jou zijn . Sprakeloos ,blij dat ik je mogen kennen heb en hopelijk hebben ze een verkeerde diagnose gesteld . Probeer in alle geval nog wat te genieten van je familie en vrienden ! We zullen je missen hier Snoer – Monique .

0

Wim
              Ik weet niet wat schrijven maar als Porsche-liefhebber wou ik toch reageren in jouw topic.
              Hopelijk komen er nog mooie dagen.

0

Damn Wim, ook al hebben we elkaar nooit ontmoet, dit komt toch hard aan. Veel sterkte en geniet nog van jullie tijd met elkaar. Woorden schieten te kort…

0

Wim…jij was de eerste die me hier officieel én via privé-berichtjes wegwijs maakte op het forum. De eerste…nooit gedacht dat jij nu zoiets zou moeten posten…

Als er ook maar iets is wat we voor jou kunnen doen, dan hoor ik het graag.
                  Mooie slogans zeggen makkelijk “samen krijgen we de ziekte klein” :what: …laat het ook zo maar in werkelijkheid zijn !

Veel sterkte
                  Gert

0

Wim, ik wil niet zeveren maar dit raakt mij dus laat me toch toe u sterkte te wensen om hopelijk met uw dierbaarsten nog enkele mooie momenten te beleven.
                    Pedro

0

Geen woorden voor 🙁 🙁 🙁

0

VEEL STERKTE aan Uzelf en Je naasten .
                        Het leven kan soms zeer “hard ” toeslaan ..We voelen ons allen zo sterk tot het fout gaat .
                        Wens Je toch nog het beste toe !

0

Sterkte!

Onlangs mijn jongere zus verloren. Nooit iets aan de hand, op een goede morgen opgestaan met enorm veel pijn en ‘s avonds diagnose van niets meer aan te doen. Heel agressieve borstkanker waar zelfs een operatie of chemo niets aan zou verhelpen. Ze gaven max. 6 maanden en 1,5 maand later zaten we op de begrafenis 😥 Ondertussen pluk ik ook de dag en erger mij aan bijna niets meer.

0

Jeetje Wim, ben helemaal speechless.

Hele Grote Dank voor Alles,

We gaan je missen … jij bent de Nr 1. :driver: :respect2: :respect2: :respect2:

ik hoop zo dat de deskundigen er weer es naast zitten.

Heel veel sterkte!

Jah Love!

0

no words 🙁

0

[quote=”cabrio wim” post=262579]Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch[/quote]
                                Bedankt, Wim. :salut: :respect2:

0

Sjonge jonge…..en je had nog zoveel plannen.
                                  Moge je laatste trip er eentje zijn zonder problemen
                                  Sterkte

Guido

0

hoi wim
                                    spijtig nieuws de dju toch
                                    altijd bereid om iemand verder te helpen met zijn projectes groot of klein
                                    zal je eeuwig dankbaar zijn voor de herstelling aan mijn targadakje, weet je nog?
                                    sterkte en groetjes koen :respect2: :respect2:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.