Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 150)
      • ….sterkte…sterkte aan familie,vrienden,..

dag Wim,
          ik had niet het genoegen je persoonlijk te ontmoeten, maar uit de interventies waarmee je me geholpen hebt kon ik afleiden dat je een gedreven doorzetter bent. Deze boodschap moet hard zijn aangekomen, voor jou en je familie. Ik wens je van hieruit, samen met andere P-liefhebbers uit de Westhoek veel sterkte op je tocht.

Hey Wim, ik heb helaas nog niet het genoegen gehad om jou te mogen ontmoeten, spijtig genoeg.
            Alvast heel veel sterkte en moed gewenst aan jou en je familieleden.

Verschrikkelijk…..

damm! sterkte

Verdomme Wim, lees nu net je melding. Ik ben er helemaal door aangedaan. Ik had je je roadtrip en de bijhorende verhalen met de mobilhome zo hard gegund.

Veel sterkte.

Beste Wim, wat een verschrikkelijk nieuws.
                  Ik wens jou en je dierbaren veel sterkte tijdens je laatste moeilijke tocht.
                  Groet Johan.

J

Hoe je het ook draait of keert, dit is verschrikkelijk nieuws.

Wim, ondanks de weinig geruststellende vooruitzichten wens ik jou en je naasten toch nog veel sterkte, moed en hoop toe.
                    En bedankt voor je gigantische bijdrage aan het forum en onze hobby.

All the best!
                    G

Verschrikkelijk nieuws… veel sterkte aan familie en vrienden…

XXX

Verdomme Wim, dit is echt wel het laatste wat ik hier wou lezen.
                        Ik draag je een warm hart toe.

Ik hou van je directe opmerkingen,
                        ik hou van je koppigheid,
                        ik hou van je technische kennis
                        ik hou van je omdat je altijd beschikbaar bent
                        ik hou van je als mens
                        ik hou van je…

🙁 🙁 🙁

Ik weet niet wat zeggen en dus zeg ik ook maar niets.
                          Sterkte Wim!

Kan bovenstaande reacties enkel bijtreden, geen woorden zijn goed genoeg in dit geval.

Veel sterkte, Wim, voor jou en de familie.

Dju Wim, vind het spijtig voor jou en je familie en vrienden.
                              Hopelijk kan je toch nog enkele leuke momenten beleven of dromen waarmaken, en is er jouw toch nog wat meer tijd gegund.
                              Geniet van de laatste Palmkes

Beste Wim ,

Hier word ik ff stil van. Hier zijn geen woorden voor.

Walter ( Bompa Lawijt )

Oh man, wat een slecht nieuws
                                  Pakt me idd.
                                  Die F*cking ziekte komt als een dief in de nacht en blijft dan toch stilletjes rondhangen
                                  Veel sterkte aan jou en je familie. Probeer nu nog van elkaar te genieten als je de kracht hebt Wim.
                                  Ik moet je danken voor al technische bijstand hier op het forum.
                                  Er zijn er weinig zoals u , zoveel informatie, vakkennis en dan vooral MENSELIJKHEID in één man.
                                  Bedankt Wim om mij mee te begeleiden in de restauraties van mijn P’s
                                  En vooral om mij mee te beschermen tegen de mannen die met mij lachten- of mij moe waren van al mijn vragen hier op het forum.
                                  Jij bleef altijd kalm en gaf gewoon antwoord… MENSELIJKHEID
                                  ZONDER een dikke nek. Respect Wim.
                                  Ik heb de eer gehad jou te mogen ontmoeten op Interclassics… Wat een persoon :applaus:
                                  Véél sterkte Wim in deze bijzondere harde dagen
                                  Jullie moeten nu door die ziekte naar een nieuwe toekomst.
                                  Een toekomst waarin jullie niet kunnen vermijden
                                  dat de vogels van het verdriet komen overvliegen.
                                  Een toekomst waarin deze vogels
                                  nesten maken in je hoofd en in je hart.
                                  Véél sterkte aan je familie Wim

Ai ai, wat een slecht nieuws

Bedankt voor het vele goede advies en het brengen van wat extra animo op het forum
                                    Respect!

Veel sterkte en blijven vechten

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.