Droom ten einde.

Home Forum Zeverhoekje Droom ten einde.

• Maker
    Discussie

• Wim

Beste medeforummers, het leven kan zo maar omkeren. 😥

Eerst plan je nog dat eind dit jaar voor mij en mijn vrouw 2019 ons jaar gaat worden met de camper om zo de laatste jaren te gaan genieten.Maar eerst nog even op controle voor je kanker, die al 4 jaar in ruste zijnde en waar ik al 16 jaar tegen aan het vechten was.
      En krijg je na de onderzoeken te horen dat je nog 3 maanden op deze aardbol mag vertoeven. :think:

Maar gaat zo snel achteruit dat ik nu sinds 2 weken al niet meer buiten ben geweest, en mijn eigen afscheidsfeestje aan het plannen ben, is weer eens iets anders.

Ik kan het nu nog zelf melden, want zal niet lang duren voor het hier op het forum geweten is als bepaalde forummees bij Timo op de zaak geweest zijn. 😉
      Mijn deze is ook mijn gekende nummer geblokkeerd, want al die bellers al is het goed bedoeld is zeer vermoeiend.

Dus bij deze wil ik jullie nog veel plezier met de Porsche en andere zaken in het leven wensen, en stel niks uit als je iets wilt, maar zeur daarbij dan niet over de bijkomende kosten . :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 150)
      • Godverdikkeme Wim… was me dat allemaal. Dit komt zwaar aan, hier ben ik van gepakt. Hier zit ik dan alleen in een hotelkamer in Bogota, de hele dag gewerkt, nog efkes kijken op het forum voor het slapengaan…. het voelt zo oneerlijk aan.

Bedankt voor alles wat je voor het forum doet, ik kom me soms wat lastig maken voor de manier waarop je dingen aanpakte, maar er is een groot respect voor jouw Wim.

Beste Wim,

alvast veel sterkte toegewenst voor jou en je familie. Woorden schieten tekort om dit droevig nieuws te omschrijven.
          Ik wil je bedanken voor de goede en professionele raad die je ons steeds hebt gegeven.
          Nogmaals, veel sterkte en probeer nog te genieten van de tijd die je nog rest. Wonderen zijn de wereld niet uit, en ik hoop dat er voor jou nog één geschied.

Vera & Fabian

Dag Wim,

We hebben elkaar nooit ontmoet, en toch lijkt het alsof ze me met een moker op het hoofd komen slaan…
            Belangeloos heb je hier mensen geholpen en raad gegeven, ook mij heb je een aantal keer op de goede weg geholpen bij de restauratie van mijn 11je…. en dat zonder elkaar te kennen…. alleen al daarvoor ben je bewonderenswaardig en verdien je mijn grootste respect en dank! Dat nu net jij deze droeve diagnose moet krijgen, is niet eerlijk…. Je verdient dit niet!

Ik wist niet dat “K” je metgezel was, maar nu ik weet dat je reeds langer moeten samen- en overleven hebt met de stille doder, heb ik nog meer bewondering voor je! Mijn schoonvader vecht al meer dan 20 jaar tegen diezelfde metgezel, ik heb dus ook al wat gezien en meegemaakt, maar als ik jouw positivisme van de voorbije jaren kan lezen tussen de lijntje door in je berichten, dan kan ik alleen maar nederig buigen en respect voor je levenswil hebben!

Wim, ik wens je oprecht het allerbeste toe, probeer de resterende tijd nog te genieten van de kleine dingen die je al die jaren de kracht gegeven hebben om verder te vechten en het leven van de positieve kant te zien, herinner je de mooie dingen en vertel ze verder, en – ondanks alles – blijf positief! De wil om te leven kan je de kracht geven om verder te vechten!

Jouw passie zal ik altijd met me mee dragen, en telkens ik weer een rekening gepresenteerd krijg zal ik terugdenken aan je woorden…. geniet vandaag, stel niet uit en klaag niet over de bijkomende kosten!

Sinds het dodelijke ongeval van mijn broer Roeland (°1973 – +1993 – RIP my friend) 25 jaar geleden, probeer ik door het leven te gaan met het volgende moto: Het leven is nooit lang genoeg om alles te doen waar je ooit van droomde, maar wat je gedaan hebt, kunnen ze je niet meer afpakken…. een levensles die we vaak te laat leren, dikwijls negeren (ook ik) maar uiteindelijk steeds terug komt, en dan nog heel dikwijls door confronterende situaties en verhalen zoals nu jouw verhaal…
            Bedankt, dat je ons, in deze situatie, toch nog attent wil maken voor deze les…. jouw wijsheid gaat verder dan techniek en mechaniek, jouw wijsheid gaat verder dan het leven!

Oprechte dank en sterkte, voor jou, je familie en je dierbaren!

Bernard

Dit kan ik niet met woorden beschrijven, weet niet wat te zeggen… hou de moed erin en blijf ertegen vechten Wim.

😯

Dit komt hier weer hard binnen :bounce:
                Veel te vaak hoor ik soortgelijk rot slecht nieuws.
                Ook zeer goede vriend heeft afgelopen week slecht nieuws gehad.
                Je wordt er droef van, het voelt oneerlijk en bent machteloos.

Ik heb je ook al enkele malen kunnen ontmoeten.
                De eerste keer tijdens de meeting aan Plaasjcaffee Antwerpen.
                Daarna enkele keren op Interclassics Maastricht.
                Dé man achter avatar Cabrio Wim, gepassioneerd, boordevol energie,meteen ter hulp schietend met raad en daad.
                Doch realistisch en met beide voetjes op de grond.

Met bewondering en respect voor de stielman, heb ik je posts steeds gelezen.
                Zeker in de periode dat je moderator was heb ik mezelf dikwijls afgevraagd waar je telkens de motivatie en energie haalde om menig keer per dag iedereen ter hulp te schieten met goede raad op dit mooie forum.
                En dit daarenboven nog te combineren met je gezin, je job en de zaak van Timo.

:respect2:

Dank wat je voor dit forum betekend hebt en hoe je jouw passie doorgegeven hebt. Zomaar …

Sterkte !!! 🙁

Dag Wim,

Ik heb jouw raad op dit forum altijd heel erg geappresieerd, zeker toen ik op zoek was naar de 964.
                  Hoe onbelangrijk en van geen tel lijken deze luxeproblemen in vergelijking met wat jij en je familie nu meemaken.
                  Je hoopt dan op nog enkele mooie jaren en door één mededeling wordt alles overhoop gehaald.
                  Maak er nog het beste van en indien mogelijk, blijf hier nog wat rondhangen om je zinnen te verzetten.
                  Heel veel moed en sterkte voor jou en je familie.

Ik weet niet wat zeggen Wim ,veel sterkte voor jou en je familie .

Woorden schieten hier tekort … veel sterkte gewenst . Joeri .

Wim, geen woorden voor, heb die klote ziekte hier ook van kort bij doorgemaakt, en we leven iedere dag met schrik dat ze terug zou komen…
                        Geniet van ieder moment ! Veel sterkte !
                        Bedankt voor alles hier op het forum, je bent echt de “forumgoeroe” :first:

Wat kan ik hier nog zeggen? Sterkte Wim!

Geen woorden voor heel veel sterkte Wim.

Wim, hier ben ik niet goed van, word ik heel stil van.
                              Ik heb het voorrecht gehad je en paar keer te ontmoeten, aan het plaasjcaffee en op interclassics ondermeer….’steeds vriendelijk, enthousiast en met een verhaal .

Sterkte man, ik hoop van harte dat je nog wat mooie intense momenten gegund zijn samen met je familie .

Echt geen woorden voor! Veel sterkte!

Ach, hoe spijtig want ik had graag nog wat grapjes gemaakt over de vreugde (hoewel? :mrgreen: ) om met je wederhelft een mobilhome te delen!

Doe nog eens iets gek, Wim!

Wim, Ik ken je helemaal niet en zit nog niet zo lang op het forum, maar het laatste jaar heb ik in mijn omgeving zo’n berichtgeving al ettelijke keren moeten horen. Veel te veel naar mijn zin. En ik heb mijn vader drieënhalf jaar geleden verloren aan deze ziekte.
                                    Misschien ga je het belachelijk vinden – het zij zo – maar we branden een kaarsje voor jou en je familie om het tij vooralsnog te doen keren.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 150)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.