Drup, zoon van Drip

Home Forum Stel jezelf even voor ! Drup, zoon van Drip

• Maker
    Discussie

• Timo
    Deelnemer

Op aanzoek van enkele leden hier op het forum maak ik nu mijn eigen account aan zodat ik niet steeds mijn vader moet lastig vallen…

Even kort voorstellen, sommigen zullen mij dus al kennen, ik ben Timo en heb dus gekozen voor de naam ‘Drup’, dat maakt het makkelijk voor zij die mijn vader kennen als ‘Drip’.
      Ik ben 20 jaar en rijd (nog niet, geen rijbewijs :censored: ) met een 944 2.5 van 1986, er is nog wat werk aan maar als eerste wagen hoor je mij niet klagen hoor :engeltje:

Goed, hier ga ik het bij laten voor nu, ik zie jullie wel eens op een meeting en hopelijk in mijn eigen P :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
      • Welkom kerel! Effe tanden bijten voor da rijbewijs maarrrrr dan wel super voorzichtig he !!

PDS

Hahaha :first: :first: :first:

welkom drup, we kennen je al langer als vandaag é 😆 , voor het rijbewijs moet je u niet haasten , laat Britt er maar mee rijden naar de Porsche bijeenkomsten :happydance: :driver:

[quote=”Drup” post=212395]Drip aka mijn vader kan mij nog altijd lessen geven en dus ook mijn begeleider zijn, we zullen de examinator waarschuwen iets in te nemen tegen wagenziekte … [/quote]

:up:

Bedankt Sensa :drink:
                En Wim, ik zal je moeten teleurstellen, ik heb geen zus. Mijn excuses 😀

Welkom Drup, vers jong bloed :up: Als je een knappe zus hebt, ze mag zich ook altijd aanmelden 😉

Welkom Drup!!! Voor mij maak jij al een hele tijd deel uit van de “P-familie”!! :drink: :first:

Drip aka mijn vader kan mij nog altijd lessen geven en dus ook mijn begeleider zijn, we zullen de examinator waarschuwen iets in te nemen tegen wagenziekte :driver: moest er ooit nog iemand anders van de familie een profiel aanmaken zal die inderdaad een naam moeten hebben die dat duidelijk aangeeft bv: drop, drap, … :think:

Welkom Drup ben benieuwd naar de 944
                        Hopelijk niet van de drup in de regen, want met namen als drip en drup …. 😉

ocharme die examinator, :puke: zittend op het achterbankje

:up: ik zat met hetzelfde in mijn hoofd. Tijdens je rij examen al vlammen spuwend uit de konijnenpijp komen gevlogen is niet echt een aanrader… :coolness:

PB

@911_NL, we willen wel dat Drup een degelijke rijopleiding krijgt he. :coolness: :coolness: :coolness:

Welkom Timo ❗

Kan je in Belgie nog een “vrije rijopleiding” doen, zodat Drip je begeleider in de Porsche kan zijn ?

IIG succes met het halen van het rijbewijs … en daarna met het leren sturen via het gaspedaal :driver:

F

Nog familieleden die zich wensen te registreren?
                                  Ik zeg maar wat…. Drip, Drup & …… Droopy ? :mrgreen:

Ook al kennen we je al… toch welkom onder je eigen naam :drink:

Welkom Drup.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.