Drup, zoon van Drip

Home Forum Stel jezelf even voor ! Drup, zoon van Drip

• Maker
    Discussie

• Timo
    Deelnemer

Op aanzoek van enkele leden hier op het forum maak ik nu mijn eigen account aan zodat ik niet steeds mijn vader moet lastig vallen…

Even kort voorstellen, sommigen zullen mij dus al kennen, ik ben Timo en heb dus gekozen voor de naam ‘Drup’, dat maakt het makkelijk voor zij die mijn vader kennen als ‘Drip’.
      Ik ben 20 jaar en rijd (nog niet, geen rijbewijs :censored: ) met een 944 2.5 van 1986, er is nog wat werk aan maar als eerste wagen hoor je mij niet klagen hoor :engeltje:

Goed, hier ga ik het bij laten voor nu, ik zie jullie wel eens op een meeting en hopelijk in mijn eigen P :happydance:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
      • Welkom Drup.
        Dat rijbewijs komt wel goed. Genoeg motivatie lijkt me :driver:

Welkom Drup en de groeten aan Drip :drink:

Proficiat met je wagen en dat rijbewijs is meer dan een prioriteit .

XXX

Hier moet ik even komen helpen.
              Nu hebben we ‘m zo ver gekregen dat hij zich aanmeld en PDS zet er al direct de beste profielfoto’s bij :what:

Je moet beter weten kerel, je kent de vader, de zoon is van ‘t zelfde kaliber… er zullen nog wel eens foto’s van u verschijnen hier :happy:
              Om te beginnen gaan we braaf blijven :ass:

PDS.png

Nu snap ik waarom jij geen Facebook hebt… :bounce:

:happy: :first: :drink:

PDS

Welkom Drup !!! :drink:

En voila, niet zo knap als zijn moeder, maar ja ….. :first:

:ass: :ass:

image-16.jpg

Allemaal al bedankt, dat rijbewijs is na de herexamens inderdaad prioriteit No1 .

@Deepee
                      , ik was vorige week wel degelijk aanwezig in Westmalle tijdens O4S 😀

je was er vorige week bij in Malle toch ? en de 944 mochten we al bewonderen tijdens de workshop bij “de floere”.
                        juist ja! een auto kopen voor de zoon en pa crosst er zelf mee rond zolang die geen rijbewijs heeft. shame on you Drip :mrgreen:
                        welkom Timo alias Drup ❗

Welkom! 🙂
                          Dat rijbewijs…….prio 1? :driver:
                          Het wordt inderdaad stillekes tijd dat je zelf met de Porsche naar de bijeenkomsten komt gereden, eh! :coolness:

Ive

Welkom en was leuk vandaag je ook te leren kennen.
                            Met zo’n toffe pa kan da alleen maar goed komen :salut:

hey drup
                              leuk ook op het forum maar snel je rijbewijs
                              kun je drip lekker voorbij rijden kan je niet volgen !!!!
                              :drink:

De Porsche kennen we al hoor 🙂

Welkom en veel succes met het rijbewijs :driver:

Wim

Welkom Timo, en leuk je vandaag getroffen te hebben. :up:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.