druppellader

• Maker
    Discussie
  • heeft iemand ervaring ivm druppellader via de sigarettenaansteker[/url]

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ik werk ook met de druppellader via sigarenaansteker ! Geen probleem mee.

GELUKKIG MAG JE BIJNA NERGENS MEER ROKEN ! Ik kan me zelfs niet meer voorstellen dat ik vroeger op restaurant moest eten in die stinkende walmen… (maar dit geheel terzijde… 😉 😉

[quote=”daniell”:1z4xp5q4]via de sigarettenaansteker zou ik het niet aanraden?? maar via een originele 12v stekker lijkt het me beter te doen? en best mogelijk![/quote]

Druppellader van Porsche gebruik ik al enkele jaren.Ja,via sigarettenaanstekercontact.Bovendien dient dat gat toch nergens voor,je mag toch nergens meer roken. 😆

Anoniem

Zoek eens op het forum op het woord ‘druppellader’ en je zal heel wat info vinden, is niet de eerste keer dat dit besproken wordt. Ik heb die van Porsche die ze zelf in hun showroom gebruiken, rond de 50 euro te koop bij hen. Werkt heel goed.

via de sigarettenaansteker zou ik het niet aanraden?? maar via een originele 12v stekker lijkt het me beter te doen? en best mogelijk!

[quote=”Rodder”:3nj4hluy][quote=”Rodder”:3nj4hluy]Dus U wil een batterij opladen door dezelfste batterij?[/quote]
              Sorry,geef geen aandacht aan m’n vorig bericht.
              Heb een beetje te snel gereageerd.
              Nee,ik heb geen ervaring met deze werkwijze.[/quote]

Een doordenkertje he ?….

[quote=”Rodder”:jnpzrwzx]Dus U wil een batterij opladen door dezelfste batterij?[/quote]
                Sorry,geef geen aandacht aan m’n vorig bericht.
                Heb een beetje te snel gereageerd.
                Nee,ik heb geen ervaring met deze werkwijze.

Dus U wil een batterij opladen door dezelfste batterij?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.