druppellader

Home Forum Porsche Talk druppellader

• Maker
    Discussie
  • De mooie dagen worden zeldzamer en de winter voor de deur…
    Waarop letten bij aankoop van een druppellader, ongeacht het merk.
    prijzen varieren van pakweg 25,00 euro tot……..

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Blijkbaar zijn er verleden die aandelen hebben van ctek :lekker:
      De vraag was waarop Letten.
      Je hebt er van 0.8A ….1.5A…..3.5A…7A …..

Optimate: doet al jaren wat het hoort te doen. Verschillende aansluitmogelijkheden.
        Heb ook nog een exemplaar van Norauto, met wat meer opties. Werkt eveneens feilloos.

had 2 Ctek’s en één is reeds overleden
          daarnaast een stokoude optimate en die doet het al 10 jaar feilloos
          en ter vervanging van de Ctek een aldi model gekocht en deze doet het ook al ruim 2 jaar ononderbroken.

CTEK, heb er 2 in gebruik!
            Nog nooit problemen gehad.
            Floere.

Wim

Zoekfunctie nog niet gebruikt op het woord druppellader zeker. :think:

Krijg je maar 2 pagina’s met info. 😉

Druppellader van absaar…heeft altijd in werking geweest op mijn boot en bij verkoop eruit gehaald en werkt na 10 jaar nog perfect…was zeker geen dure…

Ik heb een Victron Energy Blue Power, gecombineerd met een Odyssey AGM batterij. Beresterke combinatie !!!

de druppellader heeft 2 standen, eentje voor auto en eentje voor motorfiets trouwens…wat ik erg handig vind.

Kan bovenstaande enkel bijtreden: CTEK

Ook zeer goed: de Power Commander van Landport.

Om een bijna volledig lege batterij terug te laden is deze zelfs wat sneller dan de CTEK, al hangt dit ook af van het vermogen van de beide toestellen.

+1

Mijn aanbeveling : Ctek

Heb er 3 in gebruik en nog geen miserie mee gehad.
                      Je kan ook extra klemmen of verbindingsstukken aanschaffen.

Ook op elke oldtimerbeurs te vinden. (soms extra korting op ouder model)

ik heb de brol van de Lidl is geprobeerd, werkt een paar dagen en daarna is het gedaan
                        Dus Ctek of origineel Porsche (wat hetzelfde is) :happy:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.