druppellader

• Maker
    Discussie
  • Hei,
    kan iemand mij advies geven mbt het gebruik van een Porsche druppellader ?
    ik rij met mijn boxster enkel bij goed weer, en dus niet in de winter.
    Wat is het beste voor de batterij : druppellader er constant laten afhangen of af en toe bvb een dag iedere week ?
    met dank,
    Dirk

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Bij mij hangt ook alles aan de qtec… Behalve de 718.
      Maar hé….een GTS met rode achterlichten???

thks.

ondertussen boxster nr3, 1st was een 987 base, dan een 981 base, hebben beide altijd heel de winterperiode aan de druppellader gehangen.

wou zeker zijn om mijn 718 boxster gts aan de druppellader te hangen

prachtige 718 GTS !
          Ik laat mijne Boxster 718 permanent aan de ctek hangen,kan geen kwaad

123

very nice.
            gewoon rijden met het masjien, cabrio rijden is leuker in de winter dan in de zomer
            Je verbrand je kop niet en tegen de kou : daarvoor dient de chauffage en zetel verwarming…
            extra fun als het eens gesneeuwd heeft

hei,
              hier een foto van mijn 718 boxster gts
              grtz

[quote=”stuereke” post=273882]… geen eenduidig antwoord gevonden.[/quote]
                Omdat er bijna evenveel meningen over zijn dan dat er werkwijzes zijn. Ken voldoende liefhebbers die hun pride&joy 3-4 maanden aan de lader overwinteren.
                Heb je foto’s van je boxster om hier met ons te delen?

123

idd, stilstand is slecht voor de banden, slechtvoor de olie, de lagers, de keerringen, voor de naft in de tank en voor de stressniveaus..

karren met dat ding.

Mijn advies is wel rijden in de winter 😈

Het is dan dat je de vitamientjes het meeste nodig hebt…

hei,

heb zoekfunctie reeds gebruikt, maar geen eenduidig antwoord gevonden.

MvG,

Dirk

uiteraard zoekfunctie al gebruikt, maar geen eenduidig antwoord gevonden

Welkom Dirk!
                          Heb je de zoekfunctie hier al gebruikt?
                          en kan je ons meer vertellen over en laten zien van je Porsche?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.