Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 996 › Dubbel din-vraagje
- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
27 augustus 2014 om 14:25
Voor de Audio-kenners onder ons:
is er een betere manier van afwerken om deze kenwood in te bouwen?
(en dan heb ik het over het stukje boven het display waar een klein strookje
plastic ingeplakt is)[URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/996TL/DSCN1189_zpsb395a306.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/996TL/DSCN1189_zpsb395a306.jpg[/IMG][/URL]
misschien een strip plastic van 1cm dik inleggen?
Thanks!
-
MakerDiscussie
-
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken want tegen een moderator kan je toch nooit je gelijk halen. Trouwens ik moet jou geen verantwoording af leggen. En ik moet geen bewijzen geven. Ik heb vandaag nog eens alle pm’s en e-mails gelezen (die ik destijds zelfs mooi uitgeprint heb mogen ontvangen). En het staat toch duidelijk zwart op wit dat jij iets bent gaan kopen, hebt betaald en mee hebt genomen. De factuur liegt er niet over. Want ja die heb ik ook in kopij mogen ontvangen. En ik weet dat je die zelfs in je bedrijf in de boekhouding hebt gestoken. Ik weet meer over je boekhouding en je voormalig bedrijf dan je zelf zou beseffen. En dat soort verkopen noemen ze in de makro Cash & Carry. En ik zie heel veel in de pm’s en e-mails dat er duidelijk een andere soort schrijfstijl tussen zit dan de partijen in kwestie. Dus er is veel -door derden- aan verandert. Dat je die kwestie telkens terug aanhaalt zegt genoeg over jou. En die andere partij wou niet meer terug op het forum komen (remember). Omdat jij toen meer posts liet verwijderen dan er geplaatst konden worden. Ik denk zelfs dat “die partij” hier al lang niet meer komt kijken (ik heb hem zelf al lange tijd niet meer gezien). Spijtig voor het forum want zo liep dit ook een donatie van jaarlijks 2000 euro mis (als sponsor dat hij destijds wou doen met 4 X 500 euro). Waarom zitten sommige forumleden hier niet meer? Mensen die toch vrij veel posten en een meerwaarde aan het forum gaven. In alle pm’s kwam telkens dezelfde naam van een moderator terug. Nu mijn mening denk ik dat je nog lang the waiting game kan spelen. En je laatste zin is correct : wie zich daarvoor laat kennen (kijk maar eens in de spiegel).
Vrienden zullen we nooit worden, verre van. Jouw manier van mensen manipuleren is niet echt mijn ding van hoe met vrienden om te gaan. Dat er anderen dat graag hebben is hun zaak maar ik niet. Misschien daarom dat je sneller van andere fora was dan je geregistreerd was? Maar wat zei ooit eens iemand tegen mij : leven en laten leven zeker 😉
En nu ben ik echt benieuwd of jet het lef hebt om mijn post volledig te laten staan of dat je zoals vroeger weeral alles gaat verwijderen of veranderen.
Uw plaat blijft hangen Vincent.
Uw bewijzen op papier daar hebben we ‘t via pm genoeg over gehad en die heb jij, noch ik ooit gezien.
Als ik me niet vergis ben je hier een aantal maand geleden met veel tralala vertrokken en heb ik jou toen ook verwittigd dat je nog wel ging terugkomen, en voila
Jij *kon* terugkomen, want behalve een partijtje bekvechten met mij heb je niet echt iets verkeerds gedaan. “De andere partij” kan dat niet. Jij hebt er toen voor gekozen om “de andere partij” te geloven, deels uit gemak omdat hij uit jouw buurt is, en deels om volgende, voor mij onbegrijpbare reden en ik quote: “als ik moet kiezen tussen iemand die veel blabla verkoopt en geen Porsche heeft (ik had toen de jubi nog niet), of iemand die met de ene luxewagen na de andere rijdt, dan weet ik wel wie ik moet geloven”.
Waren we hier geen forum vol kleine kindjes waar je liever niets mee te maken had trouwens? Een creche, waar jouw vriendjes met hun “stieren” boven stonden? Wel, ga dan met uw vriendjes spelen, ript wat mensen af en bestelt u nog maar een paar (denkbeeldige) auto’s die niemand ooit te zien zal krijgen.
Meanwhile, I play the waiting game… 420 Euro… Wie zich daarvoor laat kennen = :loser:[quote=”Mushroom” post=187905]Een individu die er niet voor terugdeinst om medeforummers voor 420 Euro ne poot uit te draaien :salut:[/quote]De vraag was wie heeft nu wie opgelicht. Ik ga ook geen oude koeien uit de gracht halen want ik heb er geen enkel voor- of nadeel bij. Maar er waren destijds toch genoeg aanwijzingen en zelfs bewijzen op papier dat er in Lebbeke iets verkeerd is gelopen 😉 Nu mij interesseert het niet. Maar het is alleen spijtig dat er zoveel mensen bij betrokken zijn geweest. En vooral dat er sommigen het forum voorgoed vaarwel hebben gezegd (dat ik ook zelf wou doen). Het is als moderator natuurlijk gemakkelijk om na te trappen op mensen die hier toch niet meer gaan lezen, laat staan iets te gaan neerschrijven. Maar soit je doet wat je niet laten kan 🙄
Ik heb vandaag prijsofferte gedaan voor zo een dubbel din.
Geplaatst met de nodige connectors en kadertje hier in Kontich tussen 1200 en 1500 euro .
Hangt er vanaf welk type. Originele.cd lader kan men dan ook niet meer afspelen.
Aan een stel velgen kan ik deze som wel geven maar eigenlijk niet voor een vernieuwde stereo.
Bij wijze van spreken was ik reeds blij met een usb aansluiting.
Voor mij stopt het hier betreffend de stereoMush heeft geen geheimen
In mijn 996 4S had ik een Ali Baba prul. Werkte eigenlijk heel goed, alleen omslachtig, slechte interface etc… Bvb indien je GPS wou volgen dan kon je niet tegelijkertijd muziek beluisteren, om dat dan toch te kunnen moest je nog een aantal dingen aanklikken. Dat *elke* keer je de GPS gebruikte. Ook als je onderweg eens gestopt was en terug startte: heel den boel opstarten.
In de T5 had ik dan weer een andere Ali Baba gekocht (want het prijsverschil is toch groot) en dat was iets anders. Die startte zelfs niet op 🙂 Na weken gemaild te hebben met één of andere, totaal ongeïnteresseerde Chinese k*t, dan toch een “reset” knopje gevonden en zowaar: hij startte op. En dat was’t.
Interface voor SD kaart was een DOS-scherm, SD kaarten van 8Gb kon hij niet aan, afwijking op het touchscreen, Navi marcheerde niet en ook kon je er niet mee op internet (DE reden waarom ik net die gekocht had), etc…
Bovenop de aanschafprijs kwam er dan ook nog eens een 150 Euro importkosten bij en ja, goedkoop werd duurkoop. Spel eruit geflikkerd en vervangen door een Kenwood, deze:
En ja, dat marcheert gewoon :up:
Dat heeft een deftige interface, die GPS werkt, dat doet wat je ervan verwacht. Als ik het me goed herinner heb ik zelfs een traantje weggepinkt toen ik de eerste keer de GPS gebruikte en de muziek gewoon bleef doorspelen. Sheer joy! 😈
Nu, dat model van hierboven is speciaal voorzien voor VW en past niet in een P.
Aan de nummer te zien zou deze er echter moeten mee overeenkomen, dus ik zou hiervoor eens rondhoren:Alle Kenwood dubbel-dins vind je HIER
[quote=”jacques911″ post=187951]420 euro en wat krijg je ervoor in de plaats dan.[/quote]
In zijn geval krijg je niets in de plaats.
Ik denk dat je mijn vorige post niet helemaal goed gelezen/begrepen hebt 😉Voor een dubbel-din kan ik je alleen de echte merken aanbevelen. Ali Baba shizzle (Kapaza en consoorten) is Rommel met grote R.
Ik was zeer tevreden over mijn Kenwood in de T5, Pioneer zal ook niet slecht zijn.420 euro en wat krijg je ervoor in de plaats dan.Ik moet het hier ook aan mijn wederhelft verkopen.
Zijn het die radio -gps enz die op kapaza te koop staan.
Is eigenlijk het laatste dat ik aan de 996 zou willen veranderen de huidige stereo en gps is voorbijgestreeft volgens mij.
En dan is die wagen af.Een individu die er niet voor terugdeinst om medeforummers voor 420 Euro ne poot uit te draaien :salut:
[quote=”Hellraiser” post=187887]Da’s uit het tijdperk toen ik mijn Golfje III nog had en de radio’s
beveiligd waren tegen diefstal met een kaartje
Kaartje weg = radio dood :happy:[/quote]Alhoewel ivm telefoon, een of andere kaart voor autotelefoon?
Da’s uit het tijdperk toen ik mijn Golfje III nog had en de radio’s
beveiligd waren tegen diefstal met een kaartje
Kaartje weg = radio dood :happy:[quote=”deepee” post=177775]zou het origineel afdekplaatje van de cupholders niet kunnen dienen?
Wat is dat kaartje dat er rechts van het schermpje verticaal in de unit steekt ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.