Ducktail op 2dehands

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Ducktail op 2dehands

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • J

Ik heb dat project laten varen. Ik heb mijn whale tail volledig gerenoveerd. Opnieuw gespoten. Nieuwe rubber.
      Geen spijt van. Ik mis de duck niet.
      Moest ik terug die richting uitwillen dan koop ik ook ergens waar ik toch een beter pasvorm kan verwachten.
      Of eentje die al op een wagen gestaan heeft en waar iemand anders al het werk aan heeft gedaan.

idd!!

Iemand die deze site kent en al van gekocht heeft? Lijken dezelfde stukken te zijn als die van EB-Motorsport…

http://www.f-s-h.com/contents/en-uk/d6_911_2%2c7_RS.html

Dat is weer wat gevloek uitgespaard :happydance:

Merci! Dat mag dus duidelijk zijn:-) Dan opteer ik toch voor iets duurdere versie, genre eb-motorsport of derg.

G-man, heb jij ondertss een andere gevonden of project laten varen?

J

ik heb ervaring met deze verkoper en ik kan je met een gerust hart zeggen.

ZIJN STUKKEN PASSEN VOOR GEEN METER!

Tenzij je echt geweldig graag polyester slijpt, schuurt en bewerkt en graag in de giftige dampen staat, zou ik er niet aan beginnen.

Ik heb een tijdje geleden hier ook al iemand de raad gegeven om bij Jan Wydhooge weg te blijven.
              Ik heb er ooit een duck gekocht en die pastte echt niet, aansluiting met de onderkant van de achterruit stond zeker 4cm open.
              een uniforme opening tussen ducktail en de carosserie links en rechts bleek ook al omogelijk..
              Toen ik hem daarover opbelde, mocht ik mijn ducktail terugbrengen, helemaal naar Roeselare.
              Daar mocht ik mijn ducktail wisselen met een andere, die, eens thuisgekomen, al even slecht pastte…
              Die heb ik uiteindelijk op Kapaza verkocht al ducktail ‘met werk’ aan omdat ik niemand in het zak wou zetten. (zoals ik wel een beetje bij de neus genomen werd, vind ik)
              Kortom, ik zou hem niet aanraden.
              Ipv alles wat je Porsche sneller maakt, zou hij beter zeggen: alles wat je portefeuille lichter maakt…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.