Ducktail plaatsen, maar tis een turbo S geworden

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Ducktail plaatsen, maar tis een turbo S geworden

• Maker
    Discussie
  • 11.jpg

script_less_5.jpg
    Ik speel met het idee van een ducktail te plaatsen op mijn zwarte 993 omdat minder het breedteeffect breekt.als de platte RS spoiler.
    Het enige probleem is dat dit nooit standaard of door techart is gebouwd, ik moet dus beroep doen op andere leveranciers waarvan ik niet zeker ben of ze wel degelijk materiaal leveren.
    Kent er iemand een leverancier in europa die een zeer goede reutatie heeft qua materiaal en pasvorm?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • … zelfs op een 993 Tujboo vind ik de spoiler niet (altijd) mooi 😉

Alleszins al bedankt voor de vele reacties en raadgevingen.
        Ik heb inderdaad een gewone carrera en die turbospoiler zou wel eens breder kunnen zijn als de wagen schat ik, dat zou het breedte-effect van de achterkant wel volledig teniet doen nee???

op een turbo ok maar op een smalle zou ik dat toch niet zetten zo’n grote picknicktafel, dit om een beetje tegengewicht te geven aan de rest van het forum 😉

nen Spurbo Toiler :drink:

Anoniem

Turbo spoiler ,turbo spoiler,turbo spoiler, turbo spoiler, turbo spoiler,turbo spoiler ,turbo spoiler .

Ik vind de turbo spoiler ook het mooiste.

Volledig eens met Mushroom. :applaus: :applaus: :applaus:

De vetste kont (en imo misschien ook ‘t mooist) krijg je door de Turbo spoiler te plaatsen

Otoh komt dat dan misschien over als willen maar niet kunnen 😕

Die whale tail komt niet echt goed over vind ik, maakt de auto ouder dan hij is daar ik bij whale tails automatisch aan de impactbumpergeneratie (8 lettergrepen :first: ) denk.

Turbo spoiler is wel *zwaar*, de ducktail is sierlijker en ‘t is eens iets anders op een 993. Het is natuurlijk ook geen straf om met een spoilerloze 993 rond te karren, zijn lijnenspel is legendarisch :respect2:
                    Heb je een brede poep of niet, allezja, uwe 993? 😉 Anders indien brede poep de Turbo spoiler, en indien smal de ducktail? Vanzelfsprekend icm met het gepaste lichtmetaal… :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=87031]Ik vind het wel iets hebben.
                      Wel alleen op een kleur die er “weg mee komt”, die zwarte dus wel, die bordeaux minder.
                      Dit ook weer in de veronderstelling dat de auto terug origineel kan gezet worden.[/quote]

inderdaad, ik heb een zwarte en op andere kleuren komt het zwaarder over Ik twijfel tussen een RS whaletale spoiler en deze maar als je toch gaat “aanpassen en of klonen” ga dan voor iets origineel vind ik.
                      KGrHqUOKjcE3JK0e7BN8jnUy3Jg_271.jpg

[quote=”cabrio wim” post=87019]Maar als je een kant en klare wilt, die zijn hier te verkrijgen.
                        http://gt-racing.com/products-page/993-parts/%5B/quote%5D

Belangrijk is de fabricage – ergo: constructie van de ducktail.
                        Als deze alleen uit Polyster gemaakt is heb je wss een afwijkende pasvorm, al dan niet vervorming door (verkeerde) opslag of na montage.

Ik zou gaan voor een exemplaar met metalen binnenframe … voor info daarover mag je een PB sturen … of zoeken naar mijn antwoord wat ik op het Nederlandse Porscheforum heb geschreven 😉

Ik vind het wel iets hebben.
                          Wel alleen op een kleur die er “weg mee komt”, die zwarte dus wel, die bordeaux minder.
                          Dit ook weer in de veronderstelling dat de auto terug origineel kan gezet worden.

Anoniem

Wist niet dat dat bestond. Zie ook op de 991, daarop is het echt :puke:

@ Funny
                              Idem hier 😳

Anoniem

Als ik de foto’s bekijk is het niet direct mijn smaak 🙁 .Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak anders was het hier heel saai.

Wim

Zullen hier niet vlug te vinden zijn, worden meestal zelf gebouwd en gespoten.

Maar als je een kant en klare wilt, die zijn hier te verkrijgen.
                                  http://gt-racing.com/products-page/993-parts/

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.