ducktail

• Dit onderwerp bevat 71 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door John.
  • Maker
    Discussie
  • ben terug vertrokken porsche 911 1977 3.0 gekocht zoek nu een rs spoiler voor vanachter 😀

porsche1975010.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 71)
    • [attachment]IMG_1013.JPG[/attachment]

IMG_1020.JPG

IMG_1028.JPG
      gekeurd volgende week binnen voor de stripping

[quote=”norm” post=104663]volledig in orde nu maandag naar de keuring wat denken jullie[/quote]

…dat we gaan moeten duimen vrees ik 😕

oldtimer…

Best eerst laten keuren voor Oldtimer. Nadien eventueel voor dagelijks gebruik, gaat vlotter.

volledig in orde nu maandag naar de keuring maar nu?????? gewone keuring of oldtimer!!! heeft racing spaghetti uitlaten bilstein veren 16 inch fuchs velgen racing remklauwen en blokken geen koffersluitingen meer racing kuipzetels ????
            wat denken jullie
            volgende week dinsdag binnen brengen voor de stripping

PB

I second that. :mrgreen:

:applaus: ,nu is het wachten op foto’s van de striping !Ben heel benieuwd

[attachment]IMG_0960.JPG[/attachment]

IMG_0953.JPG

IMG_0954.JPG

[attachment]IMG_0956.JPG[/attachment]

Blijkbaar iets fout gegaan!Foto is niet te zien . 😥

[attachment]IMG_0956.JPG[/attachment]
                            staat erop nu lakken en dan de stripping

XXX

Ducktail erop, top en dan de striping Yes ➡ fotoooos :driver:

d’r zijn niet zo veel mooie stipings denk ik, Gulf of Martini zijn wel de mooiste of die van die Amerikaanse ‘hillbilly’ dat was ook mooi 😀

+1 > Fotos

voor de stripping ben ik het eens

en dan foto’s foto’s

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.